تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
سخنگوی تعزیرات حکومتی:

حکم پرونده برنج فروشگاه شهروند هفته آینده صادر می‌شود

سخنگوی تعزیرات حکومتی در مورد برنج‌های کشف شده در فروشگاه شهروند، گفت: پرونده برنج‌های فروشگاه شهروند در دست رسیدگی است و طی هفته آینده حکم آن صادر می‌شود.
حکم پرونده برنج فروشگاه شهروند هفته آینده صادر می‌شود
رویداد۲۴ سید یاسر رایگانی روز چهارشنبه در یک نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: وظیفه ما این است که پرونده‌هایی که رسیدگی می‌شود را اطلاع‌رسانی کنیم، اما دوست نداریم وارد تقابل رسانه‌ای شویم.

وی ادامه داد: تعزیرات تا زمانی که مدیرعامل شهروند نشست خبری برگزار نکردند ما چیزی نگفتیم. اکنون هم فروشگاه زنجیره‌ای دیگری با شکایت دادستانی با نظر کارشناسی برنج ایرانی دانه بلند هاشمی که ۷۰ درصد این برنج پاکستانی بوده و ۳۰ درصد ایرانی را در تعزیرات دارد.

رایگانی افزود: تأمین کننده این شرکت به تقلبی بودن جنس اعتراف کرده است و به صراحت گفته است که برنج قاطی دارد. برای ما محرز است که برنج تقلبی است و البته تأمین کننده این تقلب را انجام داده و قطعاً شهروند از این تقلب مطلع نبوده است که بعد از صدور حکم جزئیات پرونده را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: طبق اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان امکان کارشناسی این برنج‌ها وجود ندارد و کارشناسان اتحادیه‌ها فقط می‌توانند نظر کارشناسی بدهند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان