تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

مبلغ قرارداد برانکو با الاهلی عربستان فاش شد

سایت ابو ظبی به نقل از روزنامه عکاظ عربستان نوشت که قراداد برانکو با الاهلی عربستان ۲ ساله و به ارزش یک و نیم میلیون یورو است.
مبلغ قرارداد برانکو با الاهلی عربستان فاش شد
رویداد۲۴ قرارداد برانکو با الاهلی عربستان ۲ ساله و به ارزش یک و نیم میلیون یورو است.
 
 به نقل از سایت ابوظبی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس با فسخ قرارداد خود راهی لیگ عربستان خواهد شد تا هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

سایت ابو ظبی به نقل از روزنامه عکاظ عربستان نوشت که قراداد برانکو با الاهلی عربستان ۲ ساله و به ارزش یک و نیم میلیون یورو است.

رسانه‌های عربستانی شب گذشته با وجود آنکه باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم امیدوار به ماندن برانکو بودند، خبر توافق رسمی با این مربی کروات را منتشر کردند.

اطلاعیه دیر هنگام باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در خصوص قراردادش با برانکو ایوانکوویچ، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پی مسائل پیش آمده در ارتباط با وضعیت همکاری سرمربی تیم، با تأکید بر اینکه برانکو ایوانکوویچ را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌داند و همه اقدامات را طبق توافق به عمل آمده انجام داده است، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به اطلاع هواداران پر شور باشگاه پرسپولیس می‌رساند، در پی موافقت آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محترم تیم فوتبال باشگاه، مبنی بر تسویه حساب قرارداد فصل ۹۸ – ۹۷ و وصولی پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۹۸ این باشگاه آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ مورد توافق در زمینه مطالبات فصل خاتمه یافته و پیش پرداخت فصل آتی (بر اساس قرارداد معتبر فی مابین) اعلام و ارز مورد نیاز نیز تهیه کرد.

با این وجود، امروز (یکشنبه، ۲۶ خرداد ۹۸) نامه‌ای از وکیل حقوقی ایشان دریافت کردیم که اعلام کرده‌اند قرارداد فصل ۹۹ – ۹۸ را به صورت دو جانبه فسخ کنیم.

این پیشنهاد مورد قبول این باشگاه نیست. تمامی تمهیدات لازم اعم از آماده کردن مبالغ مورد توافق مربوط به فصل ۹۸ – ۹۷، پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ و بلیت بازگشت به تهران، برای آغاز تمرینات پیش از فصل فراهم و همچنین مذاکره با بازیکنانی که مورد پیشنهاد ایشان برای پیوستن به تیم بوده‌اند، انجام شده است.

با عنایت به تمام این موارد و با توجه به تصمیم باشگاه، برانکو ایوانکوویچ، تنها گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس است و مخالفت باشگاه به ایشان در ارتباط با فسخ قرارداد اعلام شد.

لازم به توضیح است که باشگاه بیشتر از ۶۰ درصد اصل قرارداد ایشان را قبلاً پرداخت نموده است. مابقی اصل قرارداد، پاداش‌های تعهد شده در قرارداد و پیش پرداخت فصل بعد هم آماده پرداخت بوده و کتباً نیز به ایشان اعلام شده است.

بر این اساس، همانطور که در خلال سال‌های اخیر، شاهد تعهد، وفاداری و رفتار حرفه‌ای از آقای برانکو ایوانکوویچ بوده‌ایم که همواره باعث سربلندی باشگاه و هواداران بوده و در عین حال از احترام متقابل و حس قدرشناسی اعضای باشگاه و هواداران نسبت به خود، برخودار بوده‌اند، انتظار می‌رود پاسخ مناسبی از ایشان دریافت کنیم.

باشگاه اطمینان می‌دهد که به صورت شفاف همه موارد را به صورت رسمی از کانال باشگاه در اختیار هواداران و علاقمندان قرار داده تا ان‌شاءالله از فضای مبتنی بر حدس و گمان و شنیده‌ها پرهیز شده و در فضایی تفاهم آمیز منافع باشگاه، سرمربی محترم و سایر اعضا حاصل شود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضاتهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
اقای عرب، پروفسور اگه برگرده هم دیگه اون برانکوی قبلی نخواهد شد حساب کتابشو بدین بره زحمت. کشیده حقشه باعزت واحترام بره،،،،،،،،،،،،،،،،،،درضمن سعی کنید کمتر دروغ بگید خوب نیست
نظرات شما
پیشخوان