تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

نتانیاهو خواهان اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنان تکراری و با اتهام زنی مجدد، خواستار بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران شد.

نتانیاهو خواهان اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران شد

رویداد۲۴ نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اتهام زنی علیه ایران بار دیگر از قدرت‌های جهانی خواست تا در صورت افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده از سوی ایران ، تحریم‌ها باز اعمال شوند.

 به نوشته وبگاه «آلگماینر» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس سه شنبه در مراسمی در قدس اشغالی گفت: «در صورت تهدید ایران و نقض توافق هسته‌ای، جامعه بین‌المللی باید به فوریت تحریم‌های قبلی علیه ایران را باز گرداند.»

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو روز قبل نیز درباره حادثه اخیر در دریای عمان به اتهام زنی علیه ایران پرداخت. وی که در مراسم افتتاحیه «شهرک دونالد ترامپ» در جولان اشغالی صحبت می‌کرد، مدعی شد که ایران پشت حملات به نفتکش‌ها در دریای عمان بوده است.

رئیس‌جمهور آمریکا نیز چندی قبل گفته بود خروج کردن آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران، کمک بزرگی به تل آویو بوده است. «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا  در این زمینه گفت: « نگاه ایران  دیگر به مدیترانه نیست و  فکر می‌کنم اسرائیل نسبت به آنچه در سالیان سال شاهد آن بوده‌ایم احساس امنیت بیشتری می‌کند.»

در حالی‌که ایران بارها اعلام کرده که در پی ساخت بمب هسته‌ای نبوده ، نتانیاهو در بخش دیگر سخنان خود در قدس اشغالی مدعی شد که تل‌آویو به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در حالی علیه ایران اتهام زنی کرده که «مرکز مطالعات‌ استکهلم» به تازگی در گزارشی نوشت که تل آویو اینک 90 کلاهک‌ اتمی دارد. 

به نوشته این موسسه، رژیم صهیونیستی سال گذشته 10 کلاهک اتمی  به زرادخانه خود افزوده به گونه‌ای که در حال حاضر بین 80 تا 90 بمب اتمی و هیدروژنی دارد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان