تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

۳۰ درصد مدارس کشور مقاوم نیستند/ استانداردسازی گرمایشی مدارس تا اول مهر انجام می‌شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع استانداردسازی گرمایشی مدارس تا اول مهر به انجام خواهد رسید؛ چراکه همواره در بحث‌های حرارتی مدارس ما آسیب‌پذیر هستند.
۳۰ درصد مدارس کشور مقاوم نیستند/ استانداردسازی گرمایشی مدارس تا اول مهر انجام می‌شود
رویداد۲۴  سیدجواد حسینی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بنده دو وعده مطرح کردم که یکی مربوط به مدارس خشت و گلی به جز مدارس سیستان و بلوچستان بود؛ چراکه تعدادشان اندکی بیشتر است و به آن‌ها طی برنامه خاصی رسیدگی خواهیم کرد، ولی به وضعیت سایر مدارس تا پیش از مهرماه رسیدگی خواهیم کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده هم گفت: دوستان ما به مدارس سیل‌زده به طور ویژه رسیدگی کردند و تقریبا می‌توانیم بگوییم در اول مهر دانش‌آموزی نخواهیم داشت که برای درس خواندن مدرسه‌ای برایش مهیا نباشد.

وی افزود: گرچه نمی‌توانیم همه آن مدارس را به حالت استاندارد بازگردانیم، اما یک سوم مدارس ما همچنان به جهت مقاوم‌سازی با مشکل مواجه است که با کمک خیرین مدرسه‌ساز و اعتباراتی که در خود دولت مشخص شده اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

حسینی ادامه داد: در همین امسال علیرغم همه محدودیت‌ها ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای بحث به‌سازی و نوسازی مدارس در نظر گرفته شده و در سال ۶۰، هفتاد درصد مدارس ما غیرمقاوم بود و با فعالیت‌های صورت گرفته این رقم به سی درصد کاهش پیدا کرده است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان