تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

تبلیغات سیدمجید حسینی مشاور قالیباف در مترو و صداوسیما

سید مجید حسینی حدود ۱۴ سال است در حلقه اول نزدیکان قالیباف قرار دارد. او همه ویژگی‌های نواصولگرایی را دارد. هم تیپ نسل جدید است، اما وفاداری خود را به اصولگرایی و قالیباف و رفقای قدیمی، رها نکرده است.

آغاز تبلیغات زیرپوستی مشاور قالیباف/ سید مجید حسینی آماده انتخابات مجلس یازدهم!

رویداد۲۴ این روز‌ها متروی تهران، نوشته‌هایی را قسمت بالای در واگن‌های مترو نصب کرده است که بریده‌هایی از کتاب‌های داستانی هستند. جدا از کج‌سلیقگی که در انتخاب متن‌ها و کتاب‌ها صورت گرفته، به نظر می‌رسد جریانی به صورت زیرپوستی از این طریق به دنبال تبلیغ یک گرایش سیاسی خاص برای انتخابات است. از جمله تصویری روی یکی از همین تبلیغات درون مترو که جملاتی از کتاب سید مجید حسینی را برای بازنشر انتخاب کرده بود؛ کتابی به نام «کاش رنجی کم کنیم» که مجموعه جمله‌های کوتاه نویسنده است.

برای انتخاب جمله‌های کوتاه بر در و دیوار شهر و بر تابلوهای مترو و اتوبوس، آنقدر نویسنده مهم و اثرگذار هست که قرار نباشد یار غار قالیباف را الگو قرار داد. اگر دایره جستجو را در میان اصولگرایانی قرار دهیم که خطوط قرمز را رعایت می‌کنند، باز هم هستند کسانی که مجبور نشویم سراغ مجید حسینی برویم. گفته‌اند آنقدر سمن هست که یاسمن میانشان گم است!

سید مجید حسینی کیست؟

سایت مشرق نیوز درباره سید مجید حسینی توشته است که تأثیرگذارترین یار رسانه‌ای قالیباف است. او سال‌ها در کنار قالیباف به عنوان مشاور رسانه‌ای حضور داشته است و تا اردیبهشت ۹۱ مدیریت گروه مجلات همشهری را برعهده داشته؛ مسئولیتی که حالا در اختیار علی رزاقی بهار است.

مجید حسینی در سال‌های ۷۹-۷۸ از یک سو عضو انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی بود و از سوی دیگر  همزمان مسئول اردو‌های بسیج دانشجویی هم بود و بعد از آن هم در تشکیلاتی به نام کفا در دانشگاه تهران فعالیت می‌کرد. در آن سال‌ها از طریق دوستان مشهدی ارتباط نزدیکی با قالیباف گرفت و حدود چهارده سال از نیروی انتظامی تا شهرداری و البته ستادهای انتخاباتی در کنار او بود. گفته می‌شود برنامه گفتگو محور صندلی داغ که تبدیل به فیلم انتخاباتی قالیباف در سال ۸۴ شد نیز با هماهنگی مجید حسینی ساخته شده بود و سوالاتی که باید از سردار پرسیده می‌شد، توسط او در اختیار صدا و سیما قرار گرفته بود.

حسینی در دوره شهرداری قالیباف در کنار چهره‌های همچون رسول بابایی فعالیت می‌کردند. ایجاد شبکه رسانه‌ای و ارتباط سایت‌های مختلف در حمایت از قالیباف کاری بود که توسط سید مجید حسینی انجام شده است.

حسینی از انتخابات سال ۹۶ به بعد آهسته آهسته از قالیباف فاصله گرفت تا خود را فردی دارای دغدغه در موضوع «عدالت آموزشی» معرفی کند؛ برای این کار صداوسیما هم به مدد حسینی آمد و در برنامه‌های مختلف حضور یافت تا تصویر جدیدی از خود ارائه کند؛ تصویری بدون وابستگی به محمد باقر قالیباف. او به برنامه رضا رشیدپور دعوت شد تا درباره مافیای کنکور با ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش مناظره کند. در برنامه تب تاب نیز مهمان برنامه بود تا از عدالت آموزشی دفاع کند. البته خطوط قرمز‌ را راعایت می‌کند و همزمان که از بی عدالتی آموزشی می‌گوید، نسبت نه به تبلیغات گسترده مافیای کنکور در صدا و سیما سکوت می‌کند تا همچنان بتواند آن تریبون را حفظ کند و نه درباره مدرسه غیرانتفاعی که فرزند قالیباف آن اداره می‌کند و دانش‌آموزانش را به اردو‌های خارج از کشور می‌برد، سخنی می‌گوید تا رئیس قدیمی را نرنجاند. اما از سوی دیگر به سیستان و بلوچستان می‌رود و در نمایشی تصنعی کاغذهای سخنرانی‌اش را پاره می‌کند و می‌گوید به احترام مردم سخنرانی نمی‌کند و فقط آمده صدای آنها را بشوند.

در شرایطی که سردار قالیباف از نواصولگرایی می‌گوید و قصد دارد چهره‌های جدید را وارد مجلس کند، سید مجید حسینی، بهترین گزینه است. او مدیرعامل باغ کتاب تهران بوده و از دو سال گذشته با انتشار کلیپ‌های مختلف، تلاش کرده خود را فردی پیگیر مشکلات مردم و به ویژه مشکلات آموزشی و فقر حاشیه نشینان نشان دهد. چه بسا سید مجید حسینی سال آینده روی صندلی‌های سبز کمیسیون آموزش مجلس یازدهم نشسته باشد. با اینهمه او کار سختی در پیش دارد که در لیست اصولگرایان قرار بگیرد؛ جریان لاریجانی به قالیبافی‌ها اعتماد ندارند؛ پایداری‌چی‌ها چندان به نیروی خارج از خود نزدیک نمی‌شوند و جریان موتلفه و اصولگرایان سنتی هم علاقه‌ای به ژست‌های روشنفکرمآبانه ندارند. احتمالا سید مجید حسینی بار دیگر باید به سراغ قالیباف برود که به تازگی بیانیه‌ای برای انتخابات مجلس یازدهم صادر کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
3
0
به درك
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
6
5
جالب بود حرفاتون .چقد كثيفن اين آدماي سياسي.حرفهاي پپرليستي و دور از خدا
نظرات شما
پیشخوان