تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

برخی باشگاه‌های فوتبالی جریمه شدند

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

برخی باشگاه‌های فوتبالی جریمه شدند

رویداد۲۴ به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

در پرونده شکایت محمدحسین عین افشار از باشگاه بادران تهران، کمیته وضعیت با توجه به ادله ابرازی از ناحیه خوانده که دلالت بر پرداخت دستمزد قراردادی خواهان پس از کسر جریمه کمیته انضباطی و براساس شروط قراردادی دارد، لذا به استناد ماده ۹۷ قانون آیین دادرسی مدنی حکم به بی حقی خواهان را صادر کرد.

همچنین در پی شکایت وفا هخامنشی از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و دو درصد بابت هزینه دادرسی و همچنین حق الوکاله وکیل برابر تعرفه وکلای دادگستری در حق هخامنشی محکوم شد.

با توجه به شکایت احمد سجادی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۷۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و دو درصد بابت هزینه دادرسی و همچنین حق الوکاله وکیل برابر تعرفه وکلای دادگستری در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت وحید فارغ از باشگاه بادران تهران، کمیته وضعیت با توجه به ادله ابرازی از ناحیه خوانده که دلالت بر پرداخت دستمزد قراردادی خواهان پس از کسر جریمه کمیته انضباطی و براساس شروط قراردادی دارد، لذا به استناد ماده ۹۷ قانون آیین دادرسی مدنی حکم به بی حقی خواهان را صادر کرد.

با توجه به شکایت سلمان بحرانی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳/۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و دو درصد بابت هزینه دادرسی و همچنین مبلغ ۴۶/۲۶۰/۰۰۰ حق الوکاله وکیل در حق خواهان محکوم شد.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان