تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۸

متهم پرونده آزار و اذیت دانش آموزان در اصفهان به ۸۰ سال حبس محکوم شد

رئیس دادگستری اصفهان با اعلام خبر صدور حکم متهم پرونده آزار و اذیت ۴ دانش آموز مدرسه ابتدایی در اصفهان از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک دادگستری استان اصفهان، اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، این پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری یک دادگستری استان ارسال و قضات این شعبه پس از سیر مراحل دادرسی مبادرت به صدور رأی نمودند.

  رویداد۲۴  محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام خبر صدور حکم متهم پرونده آزار و اذیت ۴ دانش آموز مدرسه ابتدایی در اصفهان از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک دادگستری استان اصفهان، اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، این پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری یک دادگستری استان ارسال و قضات این شعبه پس از سیر مراحل دادرسی مبادرت به صدور رأی نمودند.

وی افزود: بر اساس حکم صادره این متهم با اتهامات وارده در پرونده به تحمل ۴ بار حبس تعزیری ۲۰ سال که صرفاً یکبار آن قابل اجراست و یکصد ضربه شلاق حدی محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: این حکم غیرقطعی بوده که پس از طی مراحل قانونی آن در دیوانعالی کشور و قطعیت آن به اجرا درخواهد آمد.

 دی ماه سال ۱۳۹۷، علی اصفهانی دادستان اصفهان، از صدور کیفرخواست پرونده متهم اذیت و آزار تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس ابتدایی اصفهان خبر داد و گفت: پرونده برای رسیدگی به اتهامات فوق به دادگاه ارسال شده است.

دادستان اصفهان پیش از این گفته بود: در پی وصول گزارشی مبنی بر آزار و اذیت چند دانش آموز در یکی از مدارس مقطع ابتدایی اصفهان دستور ویژه قضائی صادر و متهم این پرونده که یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است بازداشت شد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان