تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

آدم‌ربایی در اهواز در روز روشن! +فیلم

پس از انتشار کلیپ آدم‌ربایی در فضای مجازی، نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که موضوع صرفاً برای سرقت بوده و مال باخته در کمتر از پنج دقیقه از خودرو پیاده شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
خوب خدا را شكر كه پنج دقيقه بعد ازادش كردند پس همه چي رديفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
اگرچه واقعیت اینه که جرم و جنایت همه جای دنیا هست ولی جایی که اقتصاد ضعیفتری دارد، رانت بیشتری توش رد و بدل میشه که باعث اختلاف طبقاتی غیر موجه میشه و مردم احساس سرخوردگی بهشون دست میده و ... طبیعتا جرم و جنایت بیشتره ولی از این موضوع مهم هم نباید غافل شد که خود مردم هم در ایجاد فرصتهای مغتنم برای مجرمین مقصر هستند، برای مثال این دختر خانم نباید 6 تا النگو دستش کنه تو کشوری که مردم نون ندارن بخورن یا باید حداقل از مناطقی رفت و آمد کنه که اینطور خلوت نباشه یا در مثال دیگر، گوشی های گران قیمت دستشون نگیرن تو خیابون مانور بدن. اگرچه باز هم تکرار میکنم که هیچکدوم این موارد نمیتونه دلیلی باشه که دختر مردم را وسط خیابون قاپ بزنن ولی مشکل مردم در همه موارد تقریبا همینه. برای مثال برای مردم برای پیشگیری از سرقت منزل، دربهایی که به دروغ ضد سرقت معرفی میشوند را نصب میکنند و هرچی دارن میذارن تو خونه و فکر میکنند که درب خونه واقعا ضد سرقته ولی وقتی دزد بهشون میزنه و با چشمان خودشون میبینن و با پوست . گوشت و استخوان لمس میکنن که دزدی که اومده، فقط قفل درب را باز یا تخریب کرده و چندین صد میلیون ازشون سرقت کرده، نه تنها باز هم حاضر نمیشوند یک قفل هوشمند ضد دیلم نصب کنند که خیالشون راحت بشه سارقین از هیچ طریق نمیتونن از درب وارد شوند، بلکه دوباره یک قفل شبیه قفل قبلی که دزد باز یا تخریبش کرده میخرن و جای قفل قبلی نصب میکنند. خوب از نظر دوستانی که این نظر را میخونید، آیا حق این افراد نیست که سارقین پشت سر هم برن سراغشون؟؟!!!

حالا وضعیت مردم ما دقیقا همینطوره، کافیه تو خیابون و کوچه های خلوت که گذر میکنید کمی به اطراف دقت کنید که همه مردم با گوشی های چندین میلیونی در دست دارن راه میرن و تلفنی صحبت میکنند و مثل اینکه اصلا باور ندارند که ممکنه خودشون هدف بعدی سارقین باشند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان