تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۸

راه‌اندازی صدای مشاور برای پرورش گل و گیاه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از راه اندازی صدای مشاور توسط مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری این منطقه در راستای ترغیب شهروندان به حفظ و نگهداری گل و گیاه و فضای سبز شهری خبر داد.
راه‌اندازی صدای مشاور برای پرورش گل و گیاه
سعید صالح محمود رباطی با اشاره به اینکه نگهداری و پرورش گل و گیاه‌ها بر روحیه شهروندان تاثیر به سزایی دارد و نگهداری از آن‌ها کار چندان وقت گیری نیست، اما ممکن است در نگهداری آن‌ها دچار اشتباه شویم افزود: در این خصوص علاوه بر برپایی مستمر کلاس‌های حضوری آموزش گل و گیاه در دو مرکز شریعتی و شهربانو سامانه مشاوره تلفنی و ارتباط غیر حضوری با کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ فراهم شده است.
 
وی درباره موضوعات قابل طرح با مشاوران این مرکز تصریح کرد: شهروندان علاقمند می‌توانند در این تماس تلفنی با نحوه تکثیر گل و گیاه، نگهداری فضا‌های سبز در محیط آپارتمانی، باغبانی در محیط‌های مختلف، آشنایی با بیماری و آفات درختان و گل و گیاه و... آگاه و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: در صورتی که مشاوره به صورت تلفنی برای شهروندان قابل راهنمایی نباشد با درخواست شهروند کارشناسان با حضور در منزل آن‌ها می‌توانند ازگل و گیاه و فضای سبز شهروندان بازدید کنند.
 
به گفته این مسئول از ابتدای سال جاری تعداد ۴۵۰ شهروند از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شده و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره تلفن‌های ۵۵۸۵۲۱۲۱، ۵۵۴۶۰۸۷۷ دو مرکز شریعتی و شهربانو تماس و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.
بر اساس این گزارش شهروندان درصورت ارائه نظرات و پیشنهادات درخصوص فضای سبز می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گل و گیاه
نظرات شما
پیشخوان