تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۸

ماجرای دعوای ۳ ساعته در شورای یک شهر چه بود؟

جلسه رسمی و علنی شامگاه امشب شنبه شورای شهر گرگان به سبب بیان حواشی و جدل های لفظی یکی از اعضای شورای شهر با شهردار پس از گذشت ۳ ساعت بدون مصوبه به کار خود پایان داد.

 رویداد۲۴ یک صد و شصت و سومین جلسه رسمی این نهاد مردمی در حالی به ریاست علی اصغر یوسفی برگزار شد که طرح مباحث حاشیه‌ای و خارج از موضوع، این جلسه را تحت الشعاع خود قرار داد.

رصد شهرداری گرگان بر مکاتبات و اتوماسیون اداری شورا، کنترل و پایش دوربین‌های مدار بسته شورا توسط شهرداری و رصد غیرمجاز جلسات و نشست‌های بین اعضا و تشکیل تیم رسانه‌ای برای تخریب برخی از اعضای شورای شهر توسط شهرداری، از جمله موارد مطرح شده یکی از اعضای شورا بود که با تکذیب شهردار همراه شد.

کشمکش و جدل دو جانبه پیش آمده سبب شد تا در این جلسه سه ساعته فرصت قرائت و تصویب هیچیک از لوایح و طرح‌های مندرج در دستور کار جلسه فراهم نشده و این جلسه مصوبه‌ای نداشته باشد.

 با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و فرصت مناسب اجرای طرح‌های عمرانی، ضرورت تعیین و تصویب پروژه‌های عمرانی برای شهر گرگان بیش از پیش احساس می‌شود.

بر اساس قانون، شورای شهر هر هفته یک نوبت جلسه رسمی و علنی دارد و در صورت ضرورت و تشخیص رییس شورا امکان پیش بینی جلسات فوق العاده نیز میسر است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان