تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
دبیر فدراسیون سوارکاری:

مسابقات جهانی پرش با اسب در تهران برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: نخستین مرحله از مسابقات سه گانه پرش با اسب فدراسیون جهانی ۲۸ تیر با حضور سوارکاران کشور‌های مختلف باشگاه سوارکاری بام تهران برگزار می‌شود.
مسابقات جهانی پرش با اسب در تهران برگزار می‌شود
رویداد۲۴ محمد کاظمیان، دبیر فدراسیون سوارکاری، اظهار داشت: مسابقات پرش با اسب فدراسیون جهانی FEI سال‌ها است که در ایران برگزار می‌شود و به دلیل هزینه‌های بالا در هر کشور با شرایط یکسان برپا خواهد شد.

وی افزود: طراح این مسابقات در ایران «رخشان رادپور» است و طی ۳ مرحله و در روز‌های ۲۸ تیر، ۲۵ مرداد و پنجم شهریور در باشگاه سوارکاری بام تهران برگزار می‌شود. ناظر فدراسیون جهانی هر ۳ مسابقه را در ایران قضاوت خواهد کرد. نتایج برای فدراسیون جهانی فرستاده می‌شود.

دبیر فدراسیون سوارکاری ادامه داد: رده بندی این مسابقات در بین این کشور‌های برگزار کننده انجام می‌شود و ۲۰ سوارکار برتر به فینال راه می‌یابند. این مسابقات برای فدراسیون جهانی بسیار اهمیت دارد و حتی در فینال این رقابت‌ها که ۲۰ سوارکار شرکت می‌کنند، رئیس فدراسیون حضور می‌یابد و جایزه‌های سوارکاران را اهدا و آن‌ها را تشویق می‌کند.

وی عنوان کرد: امسال بیست و ششمین سالی است که این مسابقات در ایران برگزار می‌شود و بیشتر سوارکاران کشورمان نیز دعوت می‌شوند. مزیت این رقابت‌ها این است، سوارکارانی که در مسابقات بین المللی شرکت می‌کنند در این رقابت‌ها اجازه حضور ندارند و تنها سوارکارانی که بالای ۱۵ سال هستند و تجربه بین المللی زیادی ندارند، شرکت می‌کنند. تا پایان ثبت نام به نظر می‌رسد که ۴۰ سوارکار ایرانی در این مسابقات حضور یابند.

دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: مسابقات امسال گزینشی المپیک نیست در حالی که این رقابت‌ها در سال گذشته گزینشی المپیک جوانان بود.

بیست و ششمین مسابقات پرش با اسب فدراسیون جهانی FEI در روز‌های ۲۸ تیر، ۲۵ مرداد و پنجم شهریور در باشگاه سوارکاری بام تهران برگزار می‌شود که در مسابقه سوم «آلفرد بال» ناظر FEI هم حضور خواهد داشت.

ثبت نام برای شرکت در این رویداد تا ساعت ١٤ روز ٢٦ تیرماه از طریق درگاه سایت فدراسیون سوارکاری صورت خواهد گرفت.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان