تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۸

زنده شدن پسر بچه ۵ ساله ۲ ساعت بعد از غرق شدن! +عکس

پسر بچه ۵ سال اهل کشور چین که قلبش از کار افتاده بود، به طور بسیار عجیب و باورنکردنی زنده ماند.

 رویداد ۲۴ پسر ۵ ساله‌ای که در حال غرق شدن بود، با وجود اینکه به مدت ۲ ساعت قلبش از کار افتاده بود، زنده ماند. این پسر که اهل زانگ چانگ یکی از شهر‌های چین است، لیز خورد و درون یک حوضچه افتاد، اما مقاومت کرد و جان سالم به در برد؛ قلب او حدودا ۲ ساعت از کار افتاده بود، اما در نهایت زنده ماند.

رهگذری او را بیرون کشید و سعی کرد آب‌هایی را که بلعیده از بدن او خارج کند؛ که زمانی که رهگذر او را بی جان دیده است، به مدت ۴۰ دقیقه هیچ گونه تنفس مصنوعی به وی نداده است. پدر و مادر او زمانی که از این ماجرا خبر دار شدند، از پزشکان درخواست کردند تا او را احیا کنند و با تلاش آن‌ها حدود ۱۱۰ دقیقه بعد دوباره نفس کشید.

دکتر وان بو از بیمارستان ارتوپدیک گفت؛ "هیچ نشانه‌ای از زنده ماندن در قلب او مشاهده نمی‌شد. "او همچنین افزود که این اتفاق معجزه بود و در طی ۱۴ سال طبابتش هرگز چنین موردی را ندیده است.

در حال حاضر این پسر ۵ ساله، برای آسیب مشکوک مغزی، اکسیژن دریافت می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که او در آینده و طولانی مدت از آسیب خاصی رنج خواهد برد یا خیر. غرق شدن زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم تنفسی از مایع پر می‌شود. علائم معمولا شامل مشکلات تنفسی، استفراغ، گیجی یا بیهوشی است با این حال، بعضی از علائم ممکن است از ۶ ساعت به بعد ظاهر شوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان