تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

شوخی‌های مردم با مزدک میرزایی در فضای مجازی

دیروز خبری منتشر شد که از مهاجرت مزدک میرزایی به انگلستان و شروع کارش در شبکه ایران اینترنشنال خبر می‌داد.

رویداد۲۴  شایعه مهاجرت مزدک میرزایی، گزارشگر و مجری تلویزیون، باعث شد تا مردم در شبکه‌های مجازی، شوخی‌هایی درمورد این موضوع مطرح کنند.

یکی از کاربران در فضای مجازی، مهاجرت میرزایی دستمایه شوخی با علی فروغی کرد و نوشت: «فروغی چند وقت دیگه بمونه شبکه ۳ دیگه مجری نداره، یوسفی رفت شبکه یک، مزدک رفت اینترنشنال، خیابانی رفت ورزش، عادل و گلزار رو هم که بیکار کردن»

همچنین کاربر دیگری در رابطه با این موضوع مطلبی منتشر کرد و نوشت: «بعد از حذف فردوسی‌پور، مزدک میرزایی هم رسما از صدا و سیما رفت و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. اینجاست که باید به فروغی، مدیر شبکه سه گفت:
‏تو بمان و دگران، وای به حال دگران!»

یکی از کاربران هم موضوع مهاجرت مزدک را با مصاحبه‌های جواد خیابانی به زبان‌های خارجی، تلفیق کرد و نوشت: «جواد خیابانی خودشو کشت به زبان ژاپنی و انگلیسی، آلمانی و... اجرا کرد، ولی مزدک بجاش لژیونر شد. نتیجه اینکه اونور آب رفتن شانسیه، بیخود پول کلاس زبان ندید.»

کاربری با اشاره به سانسور‌های صدا و سیما نوشت: «یعنی حالا از این به بعد اگه صدا سیما بخواد بازی‌های تاریخی که گزارشگرش مزدک بوده بازپخش کنه بجای صداش آباژور میذارن؟»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
2
0
خوب شد که ایشون کاره ای نبود وگرنه معلوم نبود چقدر اختلاس می کرد ومیبرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
1
7
واقعا خوش به حال مزدک... کاش یه روزی بشه همه از ایران بریم...
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
9
آقای‌فروغی‌واقعا‌مهم‌شدی‌آفرین...البته‌ازنظر‌بی‌کفایتی‌وگندزدن‌به‌یه‌شبکه‌پربیننده‌واقعا‌کاری‌کردی‌که‌مردم‌ازشبکه‌۳‌متنفرشدن‌آباریکلا‌کوکچولو‌معروف‌شدی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
2
0
به نظرم اولا نباید صدا وسیمای نظام اسلامی جای افراد بی غیرتی مانند ایشان باشه ثانیا ایشان طرفداری هم نداشت و برای عامه مردم ناشناخته بود لطفا مشهورش نکنید انشاله با اربابانش مهشور میشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان