تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

ردمی روی ساخت گوشی هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی کار می‌کند

ردمی که به‌تازگی به یکی از زیرمجموعه‌های مستقل شیائومی تبدیل شده است، از ساخت گوشی هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خبر می‌دهد.
ردمی روی ساخت گوشی هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی کار می‌کند
رویداد۲۴ در ماه مه سال جاری میلادی، سامسونگ برای نخستین‌بار حسگر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی کرد که هر پیکسل در آن اندازه‌ای برابر با ۰.۸ میکرون دارد.

ماه گذشته نیز مدیرعامل Realme از ساخت گوشی هوشمند تحت‌عنوان «قاتل پرچم‌داران» یاد کرد که از دوربینی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW۱ بهره می‌برد. اکنون ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی که به‌تازگی ساخته‌های خود را مستقل از برند شیائومی تولید می‌کند، تصویری را در صفحه‌ی اجتماعی خود در وب‌سایت ویبو منتشر کرده است که از عرضه‌ی قریب‌الوقوع گوشی هوشمند جدیدشان با دوربین با کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی خبر می‌دهد.


برخلاف Realme، ردمی مشخص نکرده که از چه حسگری در دوربین اصلی گوشی هوشمند موردنظرش بهره خواهد گرفت. با این حال، تصویری که از عملکرد این دوربین منتشر شده است، توانایی بالای دستگاه در ثبت جزئیات را به رخ می‌کشد. از آنجایی که هنوز هیچ سرنخی از زمان احتمالی معرفی این گوشی در دست نیست، نمی‌توان پنداشت که بین سامسونگ، ردمی و Realme، کدامیک برای نخستین‌بار از این حسگر در گوشی‌های ساخت خود استفاده می‌کنند.
ردمی روی ساخت گوشی هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی کار می‌کند
ردمی برای نخستین‌بار است که تصمیمش مبنی بر عرضه‌ی گوشی هوشمندی با چنین دوربینی را رسانه‌ای می‌کند؛ اما پیش‌تر، کاربران کنجکاو وب‌سایت XDA Developer اشاراتی را در نسخه‌ی ۱۰.۹.۶.۱۷ اپلیکیشن دوربین MIUI پیدا کرده بودند که به پشتیبانی از کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی تحت‌عنوان اولتراپیکسل اشاره می‌کرد.

طبق گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌های منتشرشده، به احتمال بسیار سامسونگ در گوشی میان‌رده گلکسی A۷۰S که به‌زودی معرفی خواهد شد، از این حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این حسگر از فناوری تتراسل (Tetracell) پشتیبانی می‌کند که تصاویری با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل در محیط‌های کم‌نور را ثبت می‌کند؛ همچنین از تصویربرداری آنی HDR تا ۱۰۰db نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی Super PD، از فناوری پرسرعت تشخیص فاز استفاده کنند. در آخر نیز باید به فیلم‌برداری Full HD با ۴۸۰ فریم‌بر‌ثانیه اشاره کرد.

 

 

 

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تکنولوژی ، سامسونگ
نظرات شما
پیشخوان