تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

بیکار شدن ۱۳۷ نفر به خاطر الکترونیکی شدن عوارضی

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: همزمان با الکترونیکی شدن عوارضی آزادراه‌ها ۱۳۷ نفر از کارکنان شرکت توسعه آزادراه‌ها بیکار شدند.
بیکار شدن ۱۳۷ نفر به خاطر الکترونیکی شدن عوارضی
رویداد۲۴ سیده حمیده زرآبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: هر چند که الکترونیکی کردن بسیار مفید و مورد تأیید است، ولی از زمانی که عوارضی‌های قزوین الکترونیکی شدند به دلیل بی‌برنامگی، بی‌تدبیری و بی مسؤولیتی مسؤولان ۱۳۷ نفر از پرسنل عوارضی بیکار شدند و برنامه‌ای برای آن‌ها وجود ندارد.

وی در تذکری به وزیر بهداشت گفت: در شرایط تنگنای مالی که در دولت وجود دارد، بیمارستان خیریه رحیمی که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ارزش دارد با نظر هیات مدیره بیمارستان قرار است به دولت واگذار شود و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم شهرستان البرز از خدمات دولتی بهره‌مند شوند، اما به دلیل بی‌تدبیری و کارشکنی رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین این تصمیم تا امروز اجرایی نشده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری متذکر شد: با توجه به اینکه در کنکور امسال سوالات دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید متفاوت بود، این موضوع باید با فوریت در جلسه فوق‌العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل شود و تصمیمی اتخاذ شود تا دانش آموزان بتوانند از نتایج عادلانه برخوردار شوند و در این یک سالی که زحمت کشیدند و تلاش کردند، نتیجه آن را ببینند.

زرآبادی در تذکری به رییس‌جمهور گفت: رفتار دوگانه سازمان محیط زیست را چطور توجیه می‌کنید؟ هزاران تُن پسماند خطرناک وارد قزوین می‌شود و دشت قزوین و باغستان‌های بی‌بدیل و محیط زیست قزوین را تهدید می‌کند آن وقت تنها واکنش، سکوت است.

وی ابراز تاسف کرد: اجرای پروژه راهسازی قزوین – الموت – تنکابن با گذشت ۱۴ سال به بهانه حفاظت از محیط زیست همچنان تعطیل است.

 

 

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان