تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
وزیر نیرو:

۷۵درصد سدها پُر است/کمبود جدی آب در سیستان و بلوچستان

وزیر نیرو با اشاره به همراهی مردم در مدیریت مصرف آب گفت: با توجه به مصرف انجام شده همچنان ۷۵ درصد حجم کل مخازن سدهای کشور پر است اما در برخی از استانها مانند سیستان و بلوچستان همچنان با کم آبی مواجه هستیم.

۷۵درصد سدها پُر است/کمبود جدی آب در سیستان و بلوچستان

رویداد۲۴ وزیر نیرو گفت: کمبود منابع مالی علت کند شدن اجرای طرح های تامین آب شرب کشور است.

رضا اردکانیان در حاشیه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: با مشارکت اعضای کمیسیون عمران مجلس برای رفع کمبود اعتبار و تعیین راهکاری به منظور جلب حمایت بیشتر دولت با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلساتی برگزاری خواهیم کرد.

وی گفت: با کمک منابع صندوق توسعه ملی می توان اجرای طرحهای مربوط به آب شرب را سرعت بخشید .

وزیر نیرو با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور نسبت به سال گذشته بهتر است ادامه داد: با توجه به بارشهای انجام شده در ابتدای سال جاری کمک زیادی به حل مشکلات آب شرب در سراسر کشور شده است.

اردکانیان با اشاره به همراهی مردم در مدیریت مصرف آب گفت: با توجه به مصرف انجام شده همچنان 75 درصد حجم کل مخازن سدهای کشور پر است اما در برخی از استانها مانند سیستان و بلوچستان همچنان با کم آبی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ پیچیدگی در اجرای طرح های آب شرب وجودندارد ادامه داد: با توجه به دانش و تجهیزات مناسب موجود در کشور نیازی به واردات وجود ندارد و میتوان از امکانات داخلی برای اجرای طرح ها برخوردار شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان