تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

۷ وزیر این هفته به کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌روند

وزیران صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات، بهداشت و درمان، کشور، تعاون، کار و راه اجتماعی این هفته در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور می‌یابند.
۷ وزیر این هفته به کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌روند
رویداد۲۴ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سوال حسن کامران نماینده اصفهان یکشنبه این هفته به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس می‌آید.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و روسای محترم دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران دوشنبه این هفته به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس می‌رود.

جلسه رییس کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی و روسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران برای بررسی مواردی صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف، صدور مجوز رشته‌های جدید در مراکز غیرانتفاعی آموزش عالی، تخلفات صندوق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، نحوه اداره اموال بنیاد آرشام، تخلفات پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی، نحوه جذب و پذیرش حسین فریدون در مقطع دکتری یکشنبه این هفته برگزار می‌شود.

اعضای این کمیسیون سه شنبه این هفته جهت بازدید از مراکز آموزشی و دانشگاهی به استان مرکزی سفر می‌کنند.

وزیر اقتصادی و دارایی به کمیسیون اقتصادی می‌رود

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی سه شنبه این هفته برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در مجلس حضور می‌یابد.

اعضای این کمیسیون قرار است گزارش کارگروه مالیاتی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک (الحاق یک ماده به قانون مالیات‌های مستقیم و مقابله با سوداگری و کاهش التهابات بازار مسکن) و ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را بررسی کنند.

وزیران کشور و اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود

محمود علوی وزیر اطلاعات برای بررسی آخرین اخبار و تحولات سه شنبه این هفته در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور می‌یابد.

لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، ادامه بررسی لایحه موافقت‌نامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه با حضور وزیر کشور در این کمیسیون بررسی می‌شود.

وزیر بهداشت به کمیسیون بهداشت و درمان می‌رود

سعید نمکی وزیر بهداشت یکشنبه این هفته برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در کمیسیون بهداشت و درمان حضور می‌یابد.

اعضای این کمیسیون سه شنبه این هفته از کارخانجات دارو پخش بازدید می‌کنند.

وزیر کشور به کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها می‌رود

عبدالرضا رحمانی فضلی برای پاسخ به سوالات ۱۱ نماینده سه شنبه این هفته در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

اعضای این کمیسیون قرار است طرح اصلاح مواد ۱ و ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی (اعاده شده از شورای نگهبان) را با حضور مسئولان وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پژوهش‌ها و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی، نماینده اتاق تعاون، نماینده خانه اصناف بررسی کنند.

بررسی اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای ناقص ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با حضور معاونین وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز در دستور کار این هفته کمیسیون شورا‌ها قرار دارد.

اعضای کمیسیون شورا‌های مجلس قرار است ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را با حضور نماینده شورای نگهبان، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، پژوهشکده شورای نگهبان و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را رفع کنند.

وزیران صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کمیسیون صنایع و معادن می‌رود

«محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه این هفته برای پاسخ به سوال ۳ نماینده به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌رود.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز برای پاسخ به سوالات ۷ نماینده این هفته به کمیسیون صنایع و معادن می‌رود.

وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران می‌رود

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای بررسی تحلیلی وضعیت مسکن و ساختمان کشور و بررسی برنامه‌های تامین مسکن اقشار آسیب‌پذیر و رونق بازار مسکن سه شنبه این هفته به کمیسیون عمران مجلس می‌شود. ب
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان