تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۵

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۵/۰۵
رویداد۲۴ امروز شنبه پنجم مرداد ۹۸ اتحادیه طلا و جواهر جدیدترین قیمت انواع سکه و طلا را اعلام کرد. بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه طرح قدیم ۴۰،۵۰۰،۰۰۰ ریال، سکه طرح جدید ۴۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال و همچنین نیم سکه با کاهش جزئی نسبت به آخرین روز کاری بازار در هفته گذشته به قیمت ۲۲،۵۰۰،۰۰۰ ریال رسیده است.

برای امروز همچنین اتحادیه طلا و جواهر قیمت ربع سکه را ۱۴،۲۰۰،۰۰۰ ریال و همچنین سکه یک گرمی را ۹،۵۰۰،۰۰۰ ریال اعلام کرده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز شنبه پنجم مرداد ۴،۰۳۹،۸۷۰ ریال و در بازار امروز مظنه تهران ۱۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴،۰۳۹،۸۷۰ ریال قیمت‌گذاری شده است. 

 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۵/۰۵

 
 صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز پنج‌شنبه ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ثبات نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل، ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان