تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

پادوانی: نمی‌توانم برگردم، اما طلبم را زنده می‌کنم

من درون زمین و هنگامی که برای استقلال بازی می‌کردم، مصدوم شدم و به همین علت مسئولان باشگاه باید در قبال من، مسئولیت پذیر باشند و بهترین تصمیم مالی را در مورد شرایطی که در آن قرار گرفته ام، بگیرند. امیدوارم هواداران استقلال، وضعیت مرا درک کنند. مدت‌ها با این شرایط کنار آمدم، ولی دیگر راهی برای بخشیدن طلبم وجود ندارد.
پادوانی: نمی‌توانم برگردم، اما طلبم را زنده می‌کنم
رویداد۲۴ لئوناردو پادوانی نام مدافع برزیلی و پیشین استقلال است که در یک دیدار سخت در اهواز، به علت برخورد شدید با آرمین سهرابیان از ناحیه ستون فقرات دچار بدترین نوع مصدومیت شد.

این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در جمع آبی‌ها داشت، اما بعد از آن مصدومیت، دیگر حتی نتوانست به راحتی روی پا‌های خود راه برود. مدت‌ها در خانه و بیمارستان بستری بود و بالاخره بعد از ماه‌ها توانست با ویلچر از روی تخت برخیزد. او چند ماهی در تهران فیزیوتراپی انجام داد و سپس به برزیل برگشت تا بتواند با طی کردن روند درمانی، به شرایط بهتری برسد.

حالا او در برزیل است و پولی برای ادامه درمان ندارد به همین علت به دنبال دریافت ۱۰۰ هزار دلار باقی مانده از طلب خود است. پادوانی در تماسی کوتاه گفت: «اوضاع روحی خوبی ندارم، چون پولی برای درمان نیست. من فوتبالیست حرفه‌ای بودم و هنگامی که در استقلال بازی می‌کردم، دچار مصدومیت شدم. احساسم این بود که پولم را خیلی زود برمی گردانند، ولی این اتفاق رخ نداد. آن‌ها وضعیت مرا درک نمی‌کنند و متاسفم که باید علیرغم میلی که دارم، از باشگاه استقلال شکایت کنم.»

او اضافه کرد: «یک وکیل قدیمی که از دوستانم است، پیگیر کار‌ها شده و با ارسال ایمیل برای دوستانش در سوئیس، قدم اول جهت شکایت را برداشته است. من هم تمام عکس‌ها و فیلم‌ها در مورد لحظه مصدومیت با پیراهن استقلال را به دستش سپردم تا با مدارک کامل وارد این پرونده شود.

همه دیدند که من با پیراهن استقلال مصدوم شدم، وقتی از هوش رفتم، پیراهن استقلال را به تن داشتم و با همان پیراهن به بیمارستان رفتم. همه این صحنه را دیدند، ولی باشگاه استقلال نمی‌خواهد پولی به من بدهد. آن‌ها حقم را پرداخت نمی‌کنند و به همین خاطر مجبور به شکایت هستم.»

پادووانی افزود: «باید این را بگویم که یک نفر به من دروغ گفت. وقتی در ایران بودم، او ۴۰ هزار دلار به همسرم داد و گفت پادوانی را به برزیل ببرید، مطمئن باشید ۱۰۰ هزار دلار باقی مانده را کمتر از دو ماه دیگر به حسابش واریز می‌کنیم. از آن زمان، بیش از یک سال گذشته و هنوز به من پولی پرداخت نکردند. این موضوع واقعا مرا عذاب می‌دهد و می‌دانم که خانواده ام نیز عذاب می‌کشند.»

این مدافع مصدوم که حالا با کمک واکر و سایر امکانات مربوط به بیماران با ضایعه نخاعی، توان حرکتی کمی به دست آورده، در نهایت گفت: «مدیران استقلال می‌دانند که من توانایی بازگشت به ایران را ندارم، اما آن‌ها هم باید بدانند که من این بار از طریق شکایت به فیفا، طلبم را زنده می‌کنم. نمی‌گذارم حقم پایمال شود.

من درون زمین و هنگامی که برای استقلال بازی می‌کردم، مصدوم شدم و به همین علت مسئولان باشگاه باید در قبال من، مسئولیت پذیر باشند و بهترین تصمیم مالی را در مورد شرایطی که در آن قرار گرفته ام، بگیرند. امیدوارم هواداران استقلال، وضعیت مرا درک کنند. مدت‌ها با این شرایط کنار آمدم، ولی دیگر راهی برای بخشیدن طلبم وجود ندارد.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان