تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

توضیح پلیس درباره ماجرای حامد زمانی در فرودگاه

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور توضیحاتی را درباره ویدیو منتشر شده در فضای مجازی از یک خواننده در فرودگاه مهرآباد ارائه کرد.
توضیح پلیس درباره ماجرای حامد زمانی در فرودگاه
رویداد۲۴ سردار حسن مهری با اشاره به حواشی منتشر شده درباره دستگیری خواننده‌ای به نام حامد زمانی، گفت: ساعت ۷:۴۵ روز پنجشنبه سوم مردادماه، فردی به نام حامد زمانی به همراه فرد دیگری برای پرواز به مقصد کرمان، وارد فرودگاه مهرآباد شدند که ماموران گیت ورود پس از بازرسی کیف فرد همراه این خواننده متوجه وجود ادوات ممنوعه شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در این حین این خواننده به علت توجیه نبودن ضمن حمایت بی‌مورد از فرد مجرم، در انجام وظایف پلیس نیز دخالت کرد، گفت: این خواننده حتی اقدام به فیلمبرداری غیر قانونی از اقدامات پلیس فرودگاه کرد که ماموران پلیس که متوجه این موضوع شده و گوشی تلفن همراه وی را ضبط کردند.

مهری با بیان اینکه برای این خواننده و فرد همراهش پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این پرونده به مقام قضائی ارجاع شده و با قرار التزام به حضور نامبرده، وی آزاد شد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه این خواننده هنگام اخذ گوشی مقاومت کرده، گفت: هیچ گونه درگیری میان پلیس با "حامد زمانی" رخ نداده است و مدارک و مستندات تصویری این حادثه نیز نزد پلیس فرودگاه وجود دارد.

مهری با بیان اینکه این پرونده در حال پیگیری از سوی پلیس است و متهم نیز در پی درگیری با مأموران فرودگاه به دادسرا احضار شده، گفت: هر کس در هر مقامی که باشد اگر مرتکب تخلفی شود، پلیس موظف است که طبق قانون با وی برخورد کند و در این پرونده نیز همین رفتار انجام شد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان