تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

گوشی‌های غیر هوشمند نوکیا ۲۲۰، ۴G و نوکیا ۱۰۵ معرفی شدند

HMD Global، تولید کننده گوشی‌های نوکیا از دو مدل اقتصادی و غیر هوشمند نوکیا ۲۲۰، ۴G و نوکیا ۱۰۵ رونمایی کرده است.

 رویداد۲۴ این گوشی طراحی مشابه با مدل قبلی نوکیا ۲۲۰ دارد که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود. بدنه از جنس پلی کربنات است و گوشی به نمایشگری ۱۶ میلیون رنگ مجهز شده است. نوکیا ۲۲۰، ۴G از دو سیم کارت با ابعاد نانو و مینی پشتیبانی می‌کند و به دوربین و رادیوی FM مجهز شده است.

مدل ۴G نوکیا ۲۲۰ از مرورگر و اپلیکیشن‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برد. علاوه بر این می‌توانید برخی بازی‌های کلاسیک از جمله اسنیک خاطره انگیز نوکیا را روی آن اجرا کنید.

به گفته HMD Global باتری این گوشی، ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است و با یک بار شارژ می‌تواند تا ۲۷ روز در حالت آماده به کار یا ۶ ساعت مکالمه را دوام آورد. نوکیا ۲۲۰، ۴G با قیمت ۳۹ یورو و در رنگ‌های آبی نعنایی و مشکی به فروش می‌رسد.

شاید تصور کنید این گوشی همان نوکیا ۱۰۵ سال ۲۰۱۷ بوده که از دوربین بی بهره است، اما گوشی جدید با قیمت اقصادی تری روانه بازار می‌شود. نوکیا ۱۰۵ امکان ذخیره ۲ هزار لیست تماس و ۵۰۰ پیام کوتاه را دارد و چراغ قوه آن هم با ۲ بار فشردن کلید بالا فعال می‌شود.

نوکیا ۱۰۵ از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند، باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و مشابه با نوکیا ۲۲۰، ۴G از رادیوی FM بهره می‌برد. درگاه شارژ گوشی میکرو USB است و یک پورت ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در آن به چشم می‌خورد. نوکیا ۱۰۵ با قیمت ۱۳ یورو و در رنگ‌های آبی، صورتی و مشکی روانه بازار می‌شود.

هر دو گوشی با هدف بازار‌های اروپایی تولید شده اند و نوکیا ۲۲۰، ۴G هم تنها با باند‌های شبکه‌های ۴G سازگار است.
منبع:
GSM Arena

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان