تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
با ارائه عملکردی ضعیف

هر ۴ نماینده جودوی ایران در روز نخست قهرمانی جوانان آسیا حذف شدند

تمامی نمایندگان ایران در روز نخست جودوی قهرمانی جوانان آسیا با نمایشی ضعیف از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
حذف هر ۴ نماینده جودوی ایران در روز نخست قهرمانی جوانان آسیا 
رویداد۲۴ رقابت‌های جودوی جوانان آسیا از صبح امروز (دوشنبه) با حضور ۱۷۰ جودوکار از ۲۱ کشور در چین تایپه آغاز شد و نمایندگان ایران در روز نخست برابر حریفان خود به روی تاتامی رفتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، مصطفی ریاحی فر در دور نخست برابر سعود الامیری از کویت در مدت زمان ۴۷ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد، اما در دومین مبارزه برابر بیامباسورن از مغولستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۶- کیلوگرم، علی بریمانلو پس از استراحت در دور نخست مقابل آقاممدوف از ترکمنستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۷۳- کیلوگرم، وحید جدی در دور نخست برابر ماسابیروف از قرقیزستان پیروز شد، اما در دومین مبارزه مقابل حریف خود از کره‌جنوبی شکست خورد و با توجه به تعداد اندک شرکت‌کنندگان این وزن از دور رقابت‌ها کنار نرفت و راهی گروه بازنده‌ها شد، اما در این مرحله نیز مقابل رایس آلن از استرالیا ضربه فنی شد و او نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش بانوان نیز، محدثه حسینی تنها نماینده ایران در روز نخست رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا بود که در وزن ۵۷- کیلوگرم به روی تاتامی رفت، اما در همان دور نخست مقابل حریف قرقیز شکست خورد و حذف شد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان