تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

سود سهام عدالت به ۲ میلیون سهامدار پرداخت نمی‌شود

نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: به دو میلیون نفر از سهامداران علیرغم در دست داشتن برگه سهام عدالت و طی فرآیند عضویت در سازمان خصوصی‌سازی سود سهام پرداخت نمی‌شود.

رویداد۲۴ علی اسدی کرم در نشست دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول من به وزیر امور اقتصاد و دارایی به دلیل عدم پرداخت سود سهام عدالت به دو میلیون نفر از سهامداران علیرغم در دست داشتن برگه سهام عدالت و طی فرآیند عضویت در سازمان خصوصی‌سازی است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تذکر دوم من به سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان در اسرع وقت است تا انگیزه آن‌ها کاسته نشود، حق‌التدریس معلمان از آبان ۹۷ تاکنون و پاداش بازنشستگان در سال ۹۷ نیز پرداخت نشده است.

وی افزود: کسورات جانبازان و مرخصی ذخیره بازنشستگان و همچنین اضافه کار اداری فرهنگیان تاکنون پرداخت نشده که بایستی توجه جدی به پرداخت مطالبات آن‌ها داشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: به رئیس جمهور توصیه می‌کنم هر چه سریعتر وزیر آموزش و پرورش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان