تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

شکایت شورای عالی امنیت ملی از الیاس حضرتی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از شکایت شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
شکایت شورای عالی امنیت ملی از الیاس حضرتی
رویداد۲۴ الیاس حضرتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در مصاحبه‌ای پیشنهادی دادم که در آن مصاحبه پیشنهادی برای مذاکره جمعی از سفرا و دیپلمات‌های با تجربه با ارکان مختلف حکومت آمریکا اعم از سنا، کنگره و احزاب تاثیرگذار این کشور را مطرح کرده بودم.

وی ادامه داد: مقابله با فشار‌های سنگین خارجی را نباید بر دوش فقط یک نفر مانند آقای ظریف بگذاریم. آن جا برای مثال هم افرادی مانند آقای کمال خررازی جهت بیان مواضع به حق جمهوری اسلامی پیشنهاد دادم. گفتم این افراد جلساتی بگذارند و صحبت‌ها را بیان کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل شورای عالی امنیت ملی علیه من شکایتی مطرح کرد که قرار است فردا در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به آن رسیدگی شود.

به گفته وی علت این شکایت تخلف از مصوبه‌ای درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا عنوان شده در حالیکه ما معتقدیم محدودیت مذاکره با دولت ترامپ وجود دارد، اما با بقیه نهاد‌های آمریکایی می‌توان مذاکره کرد.

حضرتی ادامه داد: ظاهرا شکایت برای مصوبه‌ای است که در آن گفته شده نباید در مورد مذاکره حرفی زده شود و باید گفت: این مصوبه فقط اعلان شفاهی شده است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان