تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

عکس‌های متفاوت بازیگر بانوی عمارت در روز تولدش

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس‌هایی متفاوت از جشن تولد ۲۱ سالگی اش به روز کرد.
رویداد۲۴ مریم مومن بازیگری که با نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت شناخته شد یکی از چهره‌های تازه کار دنیای هنر است که روز گذشته ششم مردادماه تولد ۲۱ سالگی اش را جشن گرفت.

فخرالزمان بانوی عمارت در اولین نقشش در این سریال چنان خوش درخشید که به نظر میرسد این نقش یکی از ماندگارترین نقش‌های کارنامه هنری خانم بازیگر تا پایان دوره کاری اش در سینما و تلویزیون باشد.

عکس‌هایی از جشن تولد ۲۱ سالگی مریم مومن

مریم مومن بازیگر بانوی عمارت صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس‌هایی متفاوت از جشن تولد ۲۱ سالگی اش به روز کرد و از تمام همراهانش برای تبریک‌های ویژه روز تولدش تشکر کرد.
 

 

مریم مومن

عکسی از جشن تولد مریم مومن بازیگر بانوی عمارت

مریم مومن 6 مرداد 1377 در مشگین شهر متولد شد و کارش در دنیای هنر را با تئاتر آغاز کرد اما سریال بانوی عمارت تجربه جدی او در دنیای بازیگری در تلویزیون بود.

مریم مومن

مریم مومن بازیگر بانوی عمارت و عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این سریال

عزیزالله حمیدنژاد کارگردان سریاال بانوی عمارت از بازیگر تازه کاری برای نقش اصلی فیلمش استفاده کرد و مریم مومن در اولین تجربه بازیگری اش در نقشی جدید توانست نگاه های مثبت زیادی را به خود جلب کند و بعد از گذشت چند ماه از اتمام این سریال هنوز هم بسیاری از مخاطبان او را با نام فخرالزمان می شناسند.

مریم مومن

عکسی از تولد مریم مومن بازیگر بانوی عمارت

مریم مومن از طریق تست بازیگری و به دلیل نزدیکی چهره اش به نقش تاریخی فخرالزمان برای بازی در این نقش انتخاب شد و با بازی در این سریال به آرزوی همیشگی اش در دنیای هنر دست یافت.

مریم مومن

عکس متفاوت مریم مومن در روز تولدش

مریم مومن

عکسی از مریم مومن با تیپی متفاوت در روز تولدش

مریم مومن

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان