تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سلطانی فر:

خبرنگارها حاشیه ایجاد نکنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییر زمان ثبت نام والیبال مشکلی ندارد اگر خبرنگارها حاشیه ایجاد نکنند.

خبرنگارها حاشیه ایجاد نکنند

رویداد۲۴ مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی قایقرانی بیان کرد: قبل از بازیهای آسیایی هم از اردوهای تیم های ملی بازدید می کردیم و در جریان مشکلات رشته ها قرار می گرفتیم. الان هم این کار را برای المپیک انجام می دهیم. در ستاد عالی بازیها هم یک دور تمام رشته ها گزارش خود را برای کسب سهمیه المپیک داده اند. دور دوم بررسی وضعیت رشته ها از مدتی دیگر آغاز می شود تا وضعیت ورزشکاران و مشکلاتی که هست را مرور کنیم.

او ادامه داد: ما در تکواندو وزنه برداری پرتاب دیسک و کشتی سابقه مدال المپیک داریم. خیلی امید داریم در المپیک 2020 در کاراته هم چند مدال خوش رنگ بگیریم. علاوه بر این به قایقرانی، جودو و شمشیربازی نیم نگاهی داریم که روی سکو بروند. البته جودو و شمشیربازی وضعیت بهتری دارند با این حال قایقرانی هم دور از ذهن نیست. من خودم به قایقرانی خیلی امید دارم علاوه بر کسب سهمیه المپیک برای کسب مدال هم تلاش کند. امیدواریم با هم افزایی که در ورزش کشور وجود دارد نتایج خوبی در المپیک و پارالمپیک بگیریم.

او در مورد قایق های رویینگ که در گمرک مانده است گفت: تعدادی قایق خریداری شده و با کمک صالحی امیری هزینه ها را تقبل کرده ایم و به زودی به دست فدراسیون می‌رسد.

سلطانی فر در مورد حاشیه های ایجاد شده نسبت به تغییر زمان ثبت نام والیبال تاکید کرد: اگر خبر نگارها حواشی ایجاد نکنند تغییر زمان ثبت نام والیبال هیچ حاشیه ای ایجاد نکرده است. ما دو رویداد مسابقات نوجوانان جهان و سهمیه المپیک بزرگسالان را داریم و گفتیم  وضعیت مدیریتی فدراسیون تا دو هفته آینده را بهم نزنیم و 10 - 15 روز دیگر ثبت نام انجام می شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان