تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
صبح امروز آغاز شد

آغاز دومین جلسه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی

دومین جلسه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی صبح امروز (سه‌شنبه) ۸ مردادماه در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.
آغاز دومین جلسه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی
رویداد۲۴ در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده نماینده دادستان کیفرخواست متهمان را قرائت کرد و متهم حمیدرضا خلیلی به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

طبق اعلام قاضی صلواتی رئیس شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، در پرونده فروش آزاد گوشت‌های برزیلی وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی به اتهامات مدیران دولتی متخلف رسیدگی می‌شود و اتهام متهمان این پرونده توزیع گوشت برزیلی وارد شده با دلار ۴۲۰۰ تومانی به قیمت آزاد در بازار است که از این طریق تحصیل مال نیز داشته‌اند.

حسینی نماینده دادستان هم در اولین جلسه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی اعلام کرد: این پرونده هفت متهم دارد، سه نفر از این متهمان از کارمندان سازمان جهاد کشاورزی تهران هستند. متهمان با حواله‌های صوری و از طریق تخصیص غیر رسمی سهمیه اقدام به فروش گوشت با قیمت آزاد در بازار در سال ۹۷ و به میزان ۱۱۴ هزار کیلوگرم کردند و اقدام آنان موجب تضییع بیت المال به میزان ۷۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال شده است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان