تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

محصولات ایران‌خودرو باز هم گران شد!

در حالی که ایران‌خودرو دو روز پیش قیمت دو محصولش را افزایش داده بود، امروز نیز قیمت 4 محصول دیگر را افزایش داد؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازار خودرو به سمت ثبات و کاهش قیمت‌ها در حرکت بود.

محصولات ایران‌خودرو باز هم گران شد!

رویداد۲۴ در شرایطی که بازار خودرو به سمت ثبات پیش می‌رفت و قیمت خودروها روندی کاهشی در پیش گرفته بود، اقدام خودروسازان برای افزایش قیمت 6 محصولش در کنار بازگشت نرخ‌ها به سایت‌های خرید و فروش خودرو باعث توقف این روند شد و حالا قیمت‌ها در بازار روندی افزایشی به خود گرفته است.

در جدیدترین تصمیم مدیران خودروسازی، قیمت پژو 206 صندوق دار V8 از 80 میلیون و 754 هزار تومان به 87 میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافته است. قیمت دنا پلاس هم 120 میلیون و 119 هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت پژو پارس از 78 میلیون و 338 هزار تومان به 86 میلیون و 100 هزار تومانرسیده است. ایران خودرو قیمت جدید رانا را هم 71 میلیون و 330 هزار تومان تعیین کرده در حالی که قیمت این خودرو تا پیش از این، 67 میلیون و 440 هزار تومان بوده است.

ایران خودرو اخیراً قیمت پژو 405 اس‌ال‌ایکس را با افزایش 8 میلیون تومان، 76 میلیون و 12 هزار تومان تعیین کرده بود.همچنین قیمت پژو 207 دنده‌ای را با رشد 3 میلیون و 200 هزار تومانی معادل 99 میلیون و 990 هزار تومان اعلام کرده بود.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد گفت: در شرایطی که بازار روندی نزولی دارد، دلیلی برای افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروسازان وجود ندارد.

وی می‌گوید: در کنار بازگشت قیمت خودرو به سایت‌های خرید و فروش خودرو، خودروسازان با افزایش قیمت محصولاتشان به گران شدن خودرو در بازار دامن می‌زنند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
پویان میرمحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
مدیران نظام بی لیاقت هستن وگرنه مدیر عامل ایران خودرو رو اویز کنن ببینم چطور پژو 8تمن نمیشه
شماره ملی 4240111560
نه ترسی داریم نه چیزی واسه از دست دادن،،دلار میخواد ارزون شه بانک مرکزی اومد گفت ارزون نفروشید خودم 12میخرم تا دوباره قیمتا افزایشی شد اینم از ایران خودرو که هر وقت دلش بخواد قیمتا رو افزایشی میکنه که نکنه یه وقت قیمت بازار بیاد پایین،
نظرات شما
پیشخوان