تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

حریق در قهوه‌خانه سنتی/ کشته شدن و زخمی شدن ۵ کارگر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزییات حریق در یک قهوه‌خانه سنتی را اعلام کرد.
حریق در قهوه‌خانه سنتی/ کشته شدن ۵ کارگر
رویداد۲۴ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک قهوه خانه سنتی در بلوار کشاورز حدفاصل بین خیابان ۱۶ آذر و خیابان کارگر به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود که در طبقه منفی یک آن به وسعت ۱۵۰ متر با کاربری قهوه خانه سنتی حریق ایجاد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش طبقه همکف و بخشی از راهرو‌ها و ورودی طبقه همکف که واحدی با کاربری انتشاراتی بود را فرا گرفته بود.

ملکی با بیان اینکه طبقات بالایی نیز مسکونی، اما خالی از سکنه بود، تصریح کرد: آتش به سرعت در حال گسترش بود و در همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان دو نفر از ساختمان خارج شدند و اعلام کردند که افراد دیگری در همان طبقه منفی یک حضور دارند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در همان وضعیت تا ایمن که آتش از پله‌ها زبانه می‌کشید خود را به طبقه منفی یک رساندند و همزمان با خاموش کردن آتش مشغول جستجو شدند. آتش نشانان چند نفر را در همان وضعیت حریق پیدا کردند.

وی ادامه داد: یک نفر از این افراد که وضعیت بسیار وخیمی داشت و علائم حیاتی نیز نداشت با عملیات احیای قلبی آتش نشانان مجددا احیا شد. آتش نشانان این فرد را که یک مرد جوان بود به سرعت خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی تصریح کرد: ۴ نفر دیگر شامل ۳ مرد و یک زن نیز در این زیرزمین بودند که با تایید عوامل اورژانس متأسفانه جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش توسط سایر گروه‌ها خاموش شد.

 

 

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان