تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

موتور جستجوی عکس گوگل به‌روزرسانی شد

امروز به‌روزرسانی موتور جستجوی عکس گوگل برای دستگاه‌های دسکتاپی ارایه شد. گوگل با آپدیت جدید به‌دنبال تغییر شیوه‌ای است که تصاویر، به هنگام جستجوی آن‌ها در Google Images، به نمایش در می‌آمدند حالا به لطف این به‌روزرسانی، عکس‌های جستجو شده، در یک پنل کناری در سمت راست صفحه ظاهر خواهند شد. قبلا این اتفاق در یک پنل خیلی بزرگ و درست در زیر عکس انتخاب‌شده رخ می‌داد.

رویداد۲۴ به‌روزرسانی رابط کاربری، فاکتور مهمی در بهبودسازی تجربه جستجو و مقایسه تصاویر با یکدیگر است؛ به‌ویژه برای کسانی مانند دانش‌آموزان که بیشتر از بقیه افراد از سرویس‌های جستجوی عکس استفاده می‌کنند. در آپدیت جدید به منظور راحت‌تر شدن پروسه جستجوی تصاویری که مشابه هستند و همچنین مقایسه آن‌ها با یکدیگر، امکانی فراهم شده تا همزمان با فریز شدن عکس انتخابی در پنل کناری، بتوان نتایج جستجو را اسکرول کرد. به‌علاوه، شما با فشردن دکمه «برگشت» در مرورگر دسکتاپ، به آخرین تصویر نمایش داده شده در پنل کناری هدایت خواهید شد.

افزون‌بر اینها، حالا درباره عکس محصولی که جستجو کرده‌اید، امکان مشاهده جزییات بیشتری را خواهید داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به نام برند محصول، قیمت‌ها، در دسترس بودن آن و بررسی‌های تخصصی صورت‌گرفته درباره آن اشاره نمود. گوگل می‌گوید که این ویژگی، سطح ارتباط کاربران با خرده‌فروشان و وب‌سایت‌نویسان را افزایش خواهد داد؛ چراکه با این کار، احتمال اینکه افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول خاصی به یک وب‌سایت تخصصی مراجعه کنند، بیشتر خواهد شد.

این قابلیت جدید موتور جستجوی عکس گوگل که اجازه می‌دهد توسعه‌دهندگان اطلاعات را به تصاویر محصولات‌شان اضافه کنند، شبیه تلاشی است که گوگل قبلا برای افزودن تبلیغات در بخش Google Images انجام داده بود؛ تلاشی که اکنون در حال سپری کردن تست‌های خود با کاربران و خرده‌فروشان منتخب است. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و اینکه چگونه می‌توان جزییات محصول را در نتایج جستجو وارد کرد می‌توانید به اینجا مراجعه نمایید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گوگل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ترانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
بهتر شده
نظرات شما
پیشخوان