تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بازدید از گروه سایپا:

افزایش تولید و عرضه محصولات سایپا، فشار روانی بازار را کاهش داد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت سایپا گفت: سایپا توانسته با فعالیت اقتصادی موزون، زمینه کاهش قیمت و تورم را در بخش خودروسازی کشور ایجاد کرده و با بهبود شرایط اشتغال، فضای رقابتی خود را در بازار‌های داخلی و خارجی توسعه دهد.
افزایش تولید و عرضه محصولات سایپا، فشار روانی بازار را کاهش داد
رویداد۲۴ معصومه آقاپور علیشاهی اظهار داشت: تیم مدیریتی سایپا با خودباوری و اعتماد به توانمندی‌های داخلی، نسبت به اصلاح ساختار تولید در این مجموعه اقدام کرده است.

وی با اشاره به تولید محصولات برخوردار از مزیت اقتصادی و رقابتی و دارای بازار مناسب در میان اقشار مختلف جامعه، ادامه داد: با ابتکار مدیریت ارشد سایپا در چند ماه گذشته، تولید در سایپا رونق گرفته و این گروه توانسته ضمن پاسخ‌گویی به تعهدات قبلی، فشار روانی موجود در بازار خودرو را کاهش دهد.

آقاپور علیشاهی توان مدیریت و برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و حمایت این سازمان از صنعت خودرو کشور را ستودنی دانست و گفت: صنعت خودرو به‌عنوان نخستین خاکریز مورد طمع تحریم‌کنندگان کشور قرار داشت که با تلاش مدیران سایپا، این تهدید دشمنان بی‌اثر شده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سایپا به‌صورت عملیاتی و با پرهیز از شعارزدگی، با راهبرد‌های بیانیه گام دوم انقلاب همراهی و آن را اجرایی کرده و توانسته در زمینه بومی‌سازی قطعات خودرو به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در حال حاضر با تلاش سایپا، ارتباط و هماهنگی مناسبی میان صنعت خودرو و جامعه علمی و دانشگاهی کشور ایجاد شده و باعث افزایش انگیزه‌ها برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی شده است.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
خانم عزیز.فقط خجالت بکش از حرفایی که زدیم.لابد پراید باید 80 میلیون میشد.میشه بگید سایپا چی و به کدوم کشور صادر میکده‌ای الرحمن چقدر می گیرید و چه ماشینی سوار میشید؟وقاجت هم حدی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
همه اینارو تو یه بازدید فهمیدی اساسا حضور شما در سایپا چه لزومی دارد و چه مشکلی از مردم حل می‌کنه شما که پاتون به هرکجا می رسه جز تعریف تمجید چیز دیگه ای نمیگید مثال برای تولید پراید تشکر می‌کنید از تاخیر بدون سود و عدم پایبندی‌ به تعهدات چیزی نمیگید
نظرات شما
پیشخوان