تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

موسوی: قطعا به المپیک می‌رویم/ زور ما به روسیه نرسید

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: شرایط بدنی خوبی امروز داشتم، اما زور ما به روسیه نرسید.
موسوی: قطعا به المپیک می‌رویم/ زور ما به روسیه نرسید
رویداد۲۴ محمد موسوی بازیکن تیم ملی ایران پس از دیدار با روسیه گفت: همه شرایط بازی در روسیه را می‌دانستیم. روسیه با تمام توان آمده بود و تیمی بود که امسال نیز بازیکنان جوان و عالی و در سطح جهانی به تیم خود اضافه کرده بود. این تیم در غیاب دو بازیکن اصلی توانست آمریکا را در خانه شکست دهد. ما تلاش کردیم و می‌توانستیم در ست دوم و سوم برنده باشیم، اما در یک سری از امتیازات اشتباهات داوری و اشتباهات فردی خودمان باعث شد نتوانیم بازی را درست پیش ببریم. ۲۰ بر ۱۷ پیش بودیم، اما شانس هم با ما یار نبود و اشتباهات فردی داشتیم.

او در ادامه عنوان کرد: هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم. بیشتر از این توان ما نبود؛ هر چند اشتباه فردی داشتیم، اما دلیل این اشتباه فردی نیز تیم روسیه بود که باعث می‌شد ما اشتباه کنیم. با وجود خستگی لیگ ملت‌ها، تمام تلاش خود را انجام دادیم. شرایط تمرینی خوبی نداشتیم، اما در کل راضی‌کننده بازی کردیم.

موسوی در واکنش به این موضوع که ارزیابی خودت از عملکرد فردی در این مسابقه چه بود، بیان کرد: والیبال یک رشته تیمی است و ارتباطی به عملکرد فرد ندارد. من تلاش خود را کردم در خدمت تیم باشم و گوشه‌ای از کار را بگیرم، اما موفق نبودم، زیرا تیم ایران شکست خورد. شرایط بدنی خوبی امروز داشتم، اما زور ما به این تیم نرسید.

بازیکن تیم ملی درباره شانس دوباره تیم ملی برای صعود به المپیک اضافه کرد: با تمام قوا در مرحله بعدی انتخابی المپیک شرکت می‌کنیم. باید به المپیک برویم و اگر ایران در المپیک نباشد، جای تیم ما خالی است. مطمئنا سهمیه المپیک را کسب می‌کنیم و شانس حضور در المپیک را از دست نمی‌دهیم. بچه‌ها همدل هستند تا این کار را انجام دهند.

او در پایان، در ارزیابی از تیم ملی روسیه گفت: اکثر بازیکنان روسیه خیلی خوب بودند، اما بازیکن پشت خط زن آن‌ها پولتائف که میخایلوف را ذخیره کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد، بهترین بازیکن آن‌ها بود. او بعضی اوقات از ارتفاعی اسپک می‌زد که دست ما به توپ نمی‌رسید و به نظرم اگر میخایلوف بازی می‌کرد، برای ما بهتر بود. همه بازیکنان آن‌ها خوب بودند، اما این بازیکن مهار نشدنی بود.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان