تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

نوزاد ربوده شده بیمارستان شهریار پیدا شد/ جزئیات ربوده شدن نوزاد

نوزاد ربوده شده از بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان شهریار تحویل خانواده شد.
نوزاد ربوده شده بیمارستان شهریار پیدا شد/ جزئیات ربوده شدن نوزاد
رویداد۲۴ سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران از پیدا شدن کودکی که دو ماه قبل از بیمارستان تأمین اجتماعی این شهر دزدیده شده بود، خبر داد.

وی با بیان اینکه این کودک در مسجد ولیعصر خیابان کرشته شهریار به همراه یک برگه رها می‌شود. گفت: در برگه همراه کودک ذکر شده بود که این کودک دو ماه قبل از بیمارستانی در شهریار دزدیده شده است و توسط خواهران نمازگزار به پلیس تحویل شده است.

معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران در پایان بیان داشت: تحقیقات پلیس با چک کردن دوربین‌های مسجد برای دستگیری مسببان این حادثه ادامه دارد.

جزئیات ربوده شدن نوزاد از بیمارستان تامین اجتماعی شهریار

خرداد ماه سال جاری فردی به صورت شبانه و همزمان با خلوت شدن بیمارستان امام خمینی (ره) تامین اجتماعی شهریار با لباس پرستاری وارد بیمارستان می‌شود.

این زن وارد اتاقی می‌شود و امورات معمول پرستاری را برای ۴ نفر خانم داخل اتاق انجام می‌دهد و نوزادان تازه متولد شده را بررسی می‌کند و پس از بررسی ۳ نوزاد، به نوزاد پسر آخر می‌رسد و به مادر کودک می‌گوید که ناف نوزاد شما خونریزی کرده و باید دکتر او را معاینه کند.

پس از مدت کوتاهی دوباره به اتاق بر می‌گردد و نوزاد را برای معاینه پزشک از مادر می‌گیرد و به سرعت اتاق را ترک می‌کند و مادر نوزاد برای پیگیری وضعیت نوزاد خود به قسمت پرستاری بخش زنان می‌رود و آنجا متوجه می‌شود که آن زن از کادر پرستاران بیمارستان نبوده است و نوزاد تازه متولد شده آن‌ها ربوده شده است.

طبق تحقیقات انجام شده، تمام دوربین‌های بیمارستان در پی صاعقه‌ای که ایجاد شده بود سوخته بودند و تنها دوربین و فیلمی که اکنون در فضای مجازی منتشر شده مربوط به سالنی است که شخص رباینده در آنجا تردد داشته است.

حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار بیان داشت: پرونده به صورت ویژه در دست بررسی است و ۴ نفر شامل ۳ پرستار و یک نگهبان در بدو زمان این اتفاق دستگیر شدند که با انجام ملاحظات قانونی آزاد شدند.

امروز و پس از قریب به دوماه این کودک به خانواده‌اش تحویل داده شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
3
به نظر مشکوک می رسه بهتره ازمایش ژنتیک کنند .چون دزد هیچوقت چیزی را نمی دزده که پس بده شاید یکی توان نگهداری بچه اش را نداشته با این نامه گذاشته تو مسجد .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
1
اگه من جای والدین نوزاد بودم آزمایش ژنتیک انجام می دادم ..چون مشکوک است
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
چرا نباید قانون در ایران اجرا بشه چرا رئیس بیمارستان نباید بخاطر خرابی و کارنکردن دوربین ها محاکمه بشه اگه دوربین ها بخاطر ساعقه سوخته بودن چرا درست نشده بودن من نمیتونم بی تفاوت بگذرم از این موضوع لطفا کسانی که قدرت در دست دارند و حکم فرما هستند از این موضوع بی تفاوت نگذرند از وقتی این بچه دزدیده شد خودمو جای والدین این نوزاد گذاشتم خواهش میکنم بی تفاوت نباشید و نگذارید این بی قانونی به همه جا نفوذ پیدا کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
من احساس میکنم کسی که بچه رو برگردونده احساس گناه و ترس از مجازات کارش کرده و بچه رو برگردونده .....وبیشتر کسی بوده که بچه نداشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
0
چرامجازات خانم دزد و همدستاشو اعلام نمیکنید تا رسانه ای بشه ومردم بفهمن قانون با کسی شوخی نداره این خانم با دزدیدن نوزاد ازبیمارستان در کل کشور رعب ووحشت ایجاد کرده چرا مجازاتشو از مردم پنهان میکنید ؟ به اینجور جنایتکارایی نباید رحم کرد خیلی بی وجدانه که تونسته دست به اینجورفاجعه ای بزنه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان