تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
سعید آذری:

از سازمان لیگ طلب داریم/ ۱۸۵ میلیارد تومان حق باشگاه‌ها چه شد؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه تمام باشگاه‌ها از سازمان لیگ طلب دارند، گفت: تحقیق کنید چه میزان از ۱۸۵ میلیارد تومانی که سازمان لیگ و فدراسیون قرارداد تبلیغاتی بسته‌اند، وصول شده است.

از سازمان لیگ طلب داریم/ ۱۸۵ میلیارد تومان حق باشگاه‌ها چه شد؟

رویداد۲۴ سعید آذری درباره اینکه گفته بود باشگاه ذوب آهن از سازمان لیگ طلبکار است و سازمان لیگ اعلام کرد که بدهکار هم هستید، گفت: نگفتم از سازمان لیگ طلب داریم. گفتم عزیزانمان پول به باشگاه ها بدهند تا باشگاه ها استادیوم های خود را تجهیز کنند. عزیزان گفتند ذوب آهن طلب ندارد ولی الان می گویم که طلب داریم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طی چهار، پنج سال اخیر از طرف باشگاه ها حدود ۱۸۵ میلیارد تومان قراردادهای تبلیغاتی بسته اند. تحقیق کنید از این ۱۸۵ میلیارد تومان چقدر وصول شده و چقدر از آن چک های مشکوک الوصول است و به حساب سازمان لیگ نیامده است.

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه آیا به حسابرسی های سازمان لیگ شک دارد؟ تاکید کرد: من به حسابرسی سازمان لیگ شک ندارم. یقین دارم چک ها پاس نشده است. چطور است که درآمدهای سازمان لیگ را به حساب باشگاه ها منظور نمی کنند و در این مدت تمام باشگاه ها به سازمان لیگ بدهکارند؟ مگر می شود؟

آذری که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می کرد، ادامه داد: من خودم در هیات رئیسه سازمان لیگ بوده ام. بارها به سازمان لیگ گفته ام اشتباهتان این است که درآمدهایی که در راه دارید و درآمدهایی که قابل احیا است را به حساب بستانکار باشگاه ها نمی گذارید و باشگاه ها همیشه به شما بدهکارند؛ شما هرچه به باشگاه ها می دهید علی الحساب است و آنرا به حساب بدهکار منظور می کنید. اگر باشگاه ها این چک ها را پاس کنند می بینید که باید چقدر به هر باشگاه بدهند. سازمان لیگ بدهکار باشگاه ها است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان درباره شرایط ورزشگاه فولادشهر برای هفته اول لیگ برتر هم گفت: با تمام وجود تلاش می کنیم و این ورزشگاه در روز بازی با سایپا مشکلی نخواهد داشت.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان