تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
دوباره پرسپولیس برد، این بار با کالدرون

هفته اول لیگ برتر: پرسپولیس ۱-۰ پارس جنوبی

تیم فوتبال پرسپولیس لیگ نوزدهم را با برد آغاز کرد. آن‌ها عادت به برد را با مربی جدید هم ترک نکردند. کمی سخت بردند، اما بردند.

رویداد۲۴   در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه در استادیوم آزادی پذیرای تیم پارس جنوبی جم بود و در نهایت هم موفق شد با نتیجه ۱-۰ از سد مهمان خود عبور کند.

این بازی که در حضور حدود ۲۵ هزار هوادار تیم پرسپولیس برگزار می‌شد، در نیمه اول چندان حساسیت و جذابیتی را به خود ندید. بهترین فرصت پرسپولیسی‌ها را در این نیمه محمد نادری در مقابل دروازه پارس جنوبی از دست داد و در آن سو هم ترکمان با یک ضربه آزاد زیبا تیرک دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد، اما در نهایت نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و مزد حملات خود را هم در دقیقه ۵۸ گرفت. حرکت ترکیبی مهدی ترابی و علی علیپور از سمت راست محوطه جریمه پارس، ترابی را در موقعیتی تک به تک با خسوس قرار داد و مهدی ترابی هم توانست با ضربه‌ای چیپ دروازه تیم مهمان را فرو بریزد و اولین سه امتیاز فصل جدید را به حساب تیم گابریل کالدرون واریز کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پارس جنوبی ، کالدرون
نظرات شما
پیشخوان