تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

مرد جوان زبان همسرش را از ته برید

آخرین اخبار حوادث حاکی است که پلیس افغانستان در پی تعقیب و گریز مردی جوان است که شب گذشته بر اثر درگیری زناشویی زبان همسرش را از ته برید و متواری شد.

مرد جوان زبان همسرش را از ته برید

رویداد۲۴ مرد فراری پس از مشاجره لفظی و ضرب و شتم با همسرش با قیچی به سمت او حمله ور شده و برای این که زلیخا نتواند دیگر صحبت کند اقدام به بریدن زبان او می‌کند.

پس از امدادرسانی همسایه‌ها با صدای گریه و التماس زلیخا زن بیچاره فورا به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

به گفته پزشکان اوضاع بیمار در زمان اولیه ورود به بیمارستان بسیار وخیم بود، اما با کمک پرستاران و جراحی چندساعته زبان وی مجدد دوخته و به حالت اولیه بازگشته است.

گفتنی است که اکنون قربانی به راحتی توانایی صحبت کردن را دارد و پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری مرد فراری آغاز کرده است.

برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
1
وااای! تورو به خدا قسمتون میدم این مردان افغان رو ایران بیرون کنید، بابا زنها ودختران بیچاره ی اونا واسه امنیت به ایران ما پناه میارند، اینجام مردای نامردلعنتیشون مثل مار زهرشونو می زنند، در ثانی، بعنوان یک شهروند ایرانی ، آخه اینا واسه مردان ما هم،بد آموزی دارند!
هرکاری یا حرفی که به فرض اشتباه ازون زن سر زده، کجای دنیا آقا، مثل یه حیوان وحشی به اون زن ضعیف حمله کنه وزبانش رو ازته ببره؟!!! خواهش میکنم ،ماخودمون باندازه کافی درگیرمساعل اقتصادی وحتی خانوادگی هستیم، لطفا اجازه ندید اینگونه مردهای بی وجدان بی فرهنگ ونامرد افغان مغول زاده، روی فرهنگ مردان وجامعه ی ایران عزیزمان تاثیرمنفی بگذارند! سپاسگزارم
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
خدایا این دیگه چه بی رحمی مثل کارای داعشیا ست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان