تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸

قیمت دلار، ارز، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۰۲

امروز شنبه ۲ شهریور، قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.
قیمت دلار، ارز، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۰۲
رویداد۲۴ بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، ربع سکه با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات پنج‌شنبه یک‌میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲۰ هزار تومان فروخته شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۲۷ دلار قیمت خورد.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۰۲

 
صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار تومان است.
قیمت دلار، ارز، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۰۲

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان