تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸

داورزنی: استعفایی از ایرج عرب ندیده‌ام/ هنوز تصمیمی برای ورود به والیبال نگرفته‌ام

محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که استعفایی از ایرج عرب ندیده است.

داورزنی: استعفایی از ایرج عرب ندیده‌ام/ هنوز تصمیمی برای ورود به والیبال نگرفته‌ام

رویداد24 محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فصل ۹۸-۹۷ فوتبال و فوتسال کشور اظهار داشت: مراسم برترین‌ها برای این است که نشان دهد بین بازیکنان از لحاظ فنی و اخلاقی، تفاوت وجود دارد. اصل برنامه خیلی خوب است که برترین‌ها هر سال مورد توجه قرار می‌گیرند و این برای بازیکنان و مربیان انگیزه می‌شود.

وی درباره بی‌نظمی ایجاد شده در ورزشگاه‌ها در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه بیشتر ورزشگاه‌ها شرایط بهتری پیدا کرده‌اند، اتفاق خوبی بود که رقم خورد و بسیاری از ورزشگاه‌ها، شرایط بهتری یافته‌اند. ورزشگاه‌های قائمشهر، مسجدسلیمان و سیرجان شرایط خیلی بهتری پیدا کردند. در جلسه روز چهارشنبه خدمت دست‌اندرکاران مربوطه بودیم و نشستی با تاج و مدیران شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی داشتیم تا این سیستم را آسیب‌شناسی کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره واگذاری بلیت‌فروشی مسابقات به شرکت تجهیز و توسعه خاطرنشان کرد: بلیت‌فروشی ارتباطی به وزارت ورزش ندارد، اما مسئولیت ورزشگاه‌های آزادی و سایر ورزشگاه‌ها بر عهده شرکت تجهیز و توسعه است. این شرکت صاحب منزل است و سخت‌افزار مربوطه را ایجاد کرده. مسئولیت بلیت‌فروشی با باشگاه‌هاست، اما طبق نظر باشگاه‌ها، شرکت تجهیز و توسعه عملیات اجرایی آن را انجام می‌دهد.

داورزنی درباره استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم تصریح کرد: تا الان استعفای او را ندیده‌ام.

وی در این باره که گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده برای پرداخت مطالبات ویلموتس، کمکی به فدراسیون فوتبال نمی‌کند، اظهار داشت: وزارت ورزش همیشه به فدراسیون‌های مختلف کمک می‌کند. ما به دنبال این هستیم که این مشکل را حل کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درمورد نامه این وزارتخانه به بانک مرکزی برای دریافت ارز نیمایی گفت: طبق روال هر ساله، بانک مرکزی به میزان مشخصی ارز نیمایی به وزارت ورزش کمک کرده است و از این به بعد هم این اتفاق خواهد افتاد. هر سال ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار هزینه ارزی باشگاه‌ها و به ویژه فدراسیون‌هاست. طبق برنامه و تفاهم صورت گرفته، همچنان از ارز نیمایی استفاده می‌کنیم.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات فدارسیون والیبال شرکت خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: تا الان تصمیمی نگرفته‌ام.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان