تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
فرمانده ناجا:‌

طرح ناظر برای کشف حجاب در خودرو نباید در این سطح باقی بماند/ دایره اجرای طرح افزایش می‌یابد

فرمانده نیروی انتظامی به طرح‌های ناظر نیز اشاره و گفت: اجرای طرح ناظر از اولویت‌های نیروی انتظامی است این طرح، اکنون درباره کشف حجاب در خودرو‌ها در حال اجراست که البته نباید در این سطح باقی بماند، لازم است آن را در دیگر زمینه‌ها نیز گسترش دهیم.
طرح ناظر برای کشف حجاب در خودرو نباید در این سطح باقی بماند
رویداد۲۴ فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث طرح‌های ناظر جلسات متعددی برگزار شده و نباید در این رابطه اشکالی وجود داشته باشد چرا که اجرای آن بین افراد متدین امید و دلگرمی ایجاد کرده است.

سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان، رؤسا و معاونان نیروی انتظامی با بیان اینکه بار‌ها مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) رضایت خود را از نیروی انتظامی مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: فرماندهان باید برای بیان نقطه نظرات، راهکار‌ها و پیشنهادهای خود در این مجموعه اهتمام ویژه داشته باشند ما نیز تلاش می‌کنیم که بهترین آن‌ها را برای پیشبرد اهداف به‌کار گیریم.

فرمانده ناجا در ادامه این گردهمایی به موضوع برقراری و تداوم امنیت در جامعه پرداخت و گفت: امنیت مرزها، شهرها، جاده‌ها، مراکز مهم و حساس از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی است، بنابراین لازم است که در این راستا مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با کاهش تصادفات نیز گفت: باید تمام سعی خود را برای کاهش تصادفات به‌کار گیریم و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های استان‌ها نیز استفاده کنیم؛ در این رابطه با وزیر راه جلسه‌ای برگزار کردیم که انصافاً مسئولان مربوطه با ما همکاری کردند و برای رفع نقاط حادثه‌خیز و کمتر شدن میزان تصادفات قول مساعد دادند.

این مقام انتظامی به طرح‌های ناظر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای طرح ناظر از اولویت‌های نیروی انتظامی است این طرح، اکنون درباره کشف حجاب در خودرو‌ها در حال اجراست که البته نباید در این سطح باقی بماند، لازم است آن را در دیگر زمینه‌ها نیز گسترش دهیم.

امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای فراموش‌شده است

وی با تأکید بر اینکه امنیت اخلاقی و برخورد با ناهنجاری‌ها باید از اولویت‌های فرماندهان باشد، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای فراموش‌شده است، ما در این رابطه تکلیف شرعی و وظیفه قانونی داریم و باید با بدحجابی برخورد جدی صورت بگیرد.

اشتری متذکر شد: در بحث طرح‌های ناظر جلسات متعددی برگزار شده و نباید در این رابطه اشکالی وجود داشته باشد چرا که اجرای آن بین افراد متدین امید و دلگرمی ایجاد کرده است.

رئیس پلیس کشور همچنین به موضوع خودرو‌های مسافرکش (اسنپ و...) اشاره کرد و گفت: این قبیل شرکت‌ها و مجموعه‌ها باید به‌درستی مدیریت شوند و در این رابطه باید یک برنامه‌ریزی جدی صورت بگیرد.

این مقام انتظامی به اولویت‌های سال ۹۸ نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: این اولویت‌ها همچنان در ناجا پابرجاست که رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از این اولویت‌های مهم است و باید مدنظر تمام فرماندهان قرار بگیرد.

وی افزود: موضوع خیرین امنیت‌ساز نیز که مورد تأکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

باید کاری کرد که مشمولان غایب به سربازی بیایند

اشتری درباره مشمولان غایب، یادآور شد: باید با یک برنامه‌ریزی جدی و اصولی کاری کنیم که مشمولان غایب به خدمت سربازی بیایند، بنابراین لازم است این امر به‌عنوان یک اولویت مهم توسط فرماندهان دنبال شود.

فرمانده ناجا به راه‌اندازی دفاتر مشاوره در کلانتری‌ها اشاره کرد و گفت: لازم است، دفاتر مشاوره تا پایان سال در تمامی کلانتری‌ها راه‌اندازی شود در این راستا باید از ظرفیت‌های مردمی و پلیس افتخاری نیز استفاده کنیم؛ براساس گزارش‌های ارسالی با راه‌اندازی این مراکز ۷۰ درصد از پرونده‌ها در مراکز مشاوره منجر به صلح شده است.

این مقام انتظامی همچنین درباره برخورد با جرایم در فضای مجازی، تصریح کرد: این موضوع از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی است در این راستا اقدامات خوبی انجام شده، اما باید کار‌های بیشتری نسبت به قبل صورت بگیرد.

باید درباره اتفاقات فضای مجازی به‌سرعت عکس‌العمل نشان دهیم

اشتری با تأکید بر اینکه "درباره اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می‌دهد باید سریعاً عکس‌العمل نشان دهیم"، گفت: علاوه بر برخورد سریع در رابطه با مشکلات پیش‌آمده نباید اجازه دهیم که حقی ضایع یا به اقتدار پلیس خدشه وارد شود.

این مقام عالی انتظامی درباره اقدامات خوبی که اخیراً در نیروی انتظامی انجام شده، اظهار کرد: مصوب شدن طرح جامع مرزبانی، موفقیت ناجا در مسابقات بین‌المللی روسیه ۲۰۱۹ و اعزام ۱۵ هزار خانواده ناجا به مشهد مقدس و ارتقاء رتبه نیروی انتظامی در مسابقات قرآن کریم از جمله اقداماتیست که در این مجموعه انجام شده و مورد رضایت نیز است.
منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
با همین فرمون برید جلو ببینیم به کجا میرسید!! هنوز تو فکر بگیر و ببندن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
نیروی انتظامی مجری آیات 79 مائده، 104آل عمران، 31نور، 33و 59 احزاب هست
خدا کمکشون کنه.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
اقای فرمانده مثل اینکه همه مشکلات کشور حل شده فقط مونده بود همین کشف حجاب ...باریکلا پلیس دزد گیر افرین
نظرات شما
پیشخوان