تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸

قیمت دلار، ارز، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۹۸/۰۶/۰۴

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز دوشنبه چهارم شهریور نسبت به روز گذشته کاهش یافت به طوری که هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۰ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت دلار، ارز، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۹۸/۰۶/۰۴
رویداد۲۴ بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۵ هزار و ۵۳۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۴۳ دلار قیمت خورد.
 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۰۴

 
صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز قبل ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان است.

گفتنی قیمت خرید و فروش دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی نسبت به روز قبل کاهش یافته است که مهمترین علت کاهش قیمت از نگاه فعالان بازار، کاهش تقاضا و سفته بازی در این بخش است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان