تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

عابدینی: انصاری‌فرد از بحران‌ها نمی‌ترسد

مدیرعامل اسبق پرسپولیس انتخاب محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخابی درست توصیف کرد و افزود: او از بحران‌ها نمی‌ترسد زیرا در تمامی سطوح دارای تجربه مدیریتی است.

عابدینی: انصاری‌فرد از بحران‌ها نمی‌ترسد

رویداد24 امیر عابدینی با اشاره به انتخاب محمدحسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انصاری‌فرد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس بود و پیشینه و ریشه پرسپولیسی دارد. او انسان خوشنامی در فوتبال ایران است و در همه سطوح دارای تجربه مدیریتی است. او از بحران‌ها نمی‌ترسد و در مجموع حضور او به نفع پرسپولیس است.

وی در مورد اینکه آیا انصاری‌فرد با پرسپولیس روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: پرسپولیس در ۴ سال اخیر روزهای خیلی خوبی را تجربه کرده که علاوه بر برانکو و بازیکنان، نقش هواداران هم در این موفقیت‌ها زیاد بوده است. این حق هواداران است که نگران تیم‌شان باشند اما پرسپولیس به طور حتم مانند قبل، روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره ارزیابی عملکرد ایرج عرب در باشگاه اضافه کرد: نمی‌توانم در مورد عرب و مدیریت او نظری بدهم و او را ارزیابی کنم.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس به پویایی رسیده و در مراسم برترین‌های فوتبال ایران هم دیدید که بیشترین جوایز نصیب این تیم شد. از طرفی قهرمانی‌ها و موفقیت‌های این تیم هم نمایان‌گر این مساله است. البته این موفقیت‌ها در حال تزلزل بود که با انتخاب خوب انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه شرایط بهتر از قبل خواهد شد.

عابدینی در مورد غیبت چند تن از اعضای هیات مدیره در روز معرفی انصاری‌فرد اضافه کرد: جلسه وقتی رسمیت پیدا می‌کند که رئیس هیات مدیره و یا نایب رئیس در آن حضور داشته باشند و نمی‌دانم که دیگر این چه شیوه‌ای است. این مسائل بیانگر این است که تصمیمات در مورد پرسپولیس در خارج از هیات مدیره گرفته می‌شود.

وی در مورد برگزاری لیگ پس از کش قوس های فراوان تصریح کرد: باید این زیرساخت‌ها فراهم می‌شد. چه زود و چه دیر باید این اتفاق رخ می‌داد و از اتفاقات خوبی بود که در این چند وقت شاهد آن بودیم. این موضوع به نفع فوتبال ما است و امیدوارم هر چه زودتر تمام ورزشگاه‌های ایران تجهیز شوند.

عابدینی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اضافه کرد: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای بازی‌های تیم‌ملی صادر شد و این اتفاق خوبی بود. امیدوارم که این اتفاق هر چه زودتر در تمام سطوح فوتبال ما رخ دهد.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال اضافه کرد: مگر زنان ایران در دانشگاه‌ها، ارگان‌های مختلف و مکان‌های عمومی حضور پیدا نمی‌کنند؟ چرا فقط در ورزشگاه‌ها این مشکل وجود دارد؟ فرهنگ ایرانی برای زن قداست را لازم می‌داند و به طور حتم فضای ورزشگاه‌ها با حضور بانوان شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. من زمانی که بازیکن بودم در خیلی از شهرهای مذهبی بازی کردم و زنان با پوشش چادر به ورزشگاه ها می‌آمدند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل هم حل شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان