تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸

بگوویچ: هدف اول ما بقا در لیگ برتر است/ این توپ ها در سطح فوتبال ایران نیست

سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: هدف اول ما بقا در لیگ برتر است و اگر بتوانیم نتیجه ای بهتر هم بگیریم چرا که نه.

بگوویچ: هدف اول ما بقا در لیگ برتر است/ این توپ ها در سطح فوتبال ایران نیست

رویداد24 وینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: این دومین بازی ماست و آنالیز خوبی از سایپا داشتیم. فردا مقابل تیمی بازی می کنیم که تجربه خوبی در لیگ دارد. من به بازیکنانم اعتقاد دارم. نتیجه بازی غیرقابل پیش بینی است اما تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

بگوویچ در مورد کیفیت توپ های مسابقات که قرار است فردا با آنها بازی شود، گفت: نظر شخصی من این است که این توپ ها با این کیفیت در سطح فوتبال ایران نیست و باید توپ های بهتر و با کیفیت بهتری برای لیگ ایران تهیه شود. این توپ ها نه وزن مناسبی دارد نه مسیریابی خوبی دارند.

وی در مورد هدف گذاری باشگاه گل گهر در لیگ یک اظهار داشت: درست است که در لیگ یک فصل گذشته قهرمان شدیم و با اختلاف 10 امتیاز نسبت به تیم سوم مسابقات چنین مقامی آوردیم اما لیگ برتر با لیگ یک قابل مقایسه نیست. بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند و بازیکنانی هم به تیم اضافه شده اند که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. هدف اول ما بقا در لیگ برتر است و اگر بتوانیم نتیجه ای بهتر هم بگیریم چرا که نه.

سرمربی گل گهر تصریح کرد: من همیشه به تیم و باشگاهم اعتقاد داشته ام و تلاش می کنیم که نتیجه خوب بگیریم و می توانیم پدیده این فصل لیگ برتر هم باشیم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان