تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حواشی بازی تراکتور - پرسپولیس/ عصبانیت شدید بیرانوند و درگیری با بازیکن تراکتور

دیدار تراکتور با پرسپولیس با برتری تیم تبریزی به پایان رسید و عصبانیت شدید بیرانوند و درگیری وی با بازیکن تراکتور یکی از حواشی اصلی نیمه دوم این بازی بود.

رویداد۲۴  در یکی از مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود تراکتور خاتمه یافت. احسان حاجی صفی (۲+۴۵) با یک شوت از راه دور توانست زمینه ساز برد تراکتور شود.

در دقایق پایانی بازی علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس با ایمان سلیمی بازیکن تراکتور درگیر شد و داور بازی به هر دوی این بازیکنان کارت زرد نشان داد. بیرانوند که امروز به شدت عصبانی بود در دقایق مختلف بازی اشتباهاتی داشت و با بازیکنان تراکتور و داور بازی نیز در دفعات زیادی درگیر شد.

باشگاه پرسپولیس پیش از شروع این بازی تصمیم گرفته بود از مصطفی دنیزلی سرمربی سابق خود تجلیل کرده و به وی تابلو فرش اهدا کند، ولی انصاری فرد مدیرعامل این باشگاه از این تصمیمش منصرف شد.

با این برتری ۷۰ هزار هوادار تراکتور به جشن و شادی پرداختند. حتی این جشن به سطح شهر و مسیر‌های منتهی به ورزشگاه کشیده شده است.

اشکان دژاگه امروز همچنین بعداز بازی خوبی که داشت موقع تعویضش به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

در نیمه دوم این دیدار بین مهدی شیری و فورچونه درگیری لفظی به وجود آمد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیرانوند ، دژاگه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
2
1
واقعا عذر بد تر از گناه همینه واقعا بیرانوند چی فکر کرده پیش خودش یا من نمی دونم همه مردم را چی فرض کرده دست مشت کردم راهمون را محکم ادامه می دهیم به نظر من هم حرکتش توبیخ داره و هم توهین به یکسری تیمها و افکار مردم ایران مثل اینکه تیمهای دیگر می ترسند یا نه هیچ کسی معنی اون حرکت را نمی داند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان