تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

اولین مصاحبه سعید ملایی پس از درخواست پناهندگی

سعید ملایی، جودکار ایرانی گفت: بعد از تماس تلفنی ‎صالحی امیری و ‎داورزنی، دو مسابقه قبل فینال را عمدی باختم. به من گفتند طوری مسابقه بده تا فدراسیون جهانی ‎جودو مشکلی ایجاد نکند.
رویداد۲۴ سعید مولایی (سعید ملاییقهرمان ایرانی جودوی جهان بعد از اینکه گفته می‌شود مجبور شد در نیمه نهایی رقابت‌های امسال خود را ببازاند تا به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد نکند، دیگر از این شرایط خسته شده است.

قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸، در حالی مجبور شد چنین کاری را انجام دهد که پیش از این با اصرار سران ورزش در کشورمان چنین عملی را مرتکب شده بود. کمیته ملی المپیک ایران در نامه‌ای به فدراسیون جهانی جودو، قول داد که ورزشکاران ایرانی از مصدومیت‌های ساختگی برای عدم مواجهه با ورزشکاران اسراییلی خودداری کنند، اما این هفته دوباره اتفاقی رخ داد که شائبه‌هایی داشت.

ماریوس ویزر، رییس فدراسیون جهانی جودو، در مصاحبه با نشریه آساهی ژاپن، فاش کرده که مولایی تحت فشار بازی را باخته و حتی خانواده اش تحت فشار بوده اند. سعید مولایی که در حال حاضر در آلمان است، از فدراسیون جهانی جودو درخواست کمک کرده و می‌خواهد پناهنده شود. فدراسیون جهانی جودو هم در تیمی که عنوان تیم پناهندگان، سعید مولایی را به المپیک ۲۰۲۰ خواهد فرستاد.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
8
6
اگردوم تکان نداده بودچنین حرکتی نمیشداوخواست آنهاهم واروکارشدن هیچ ناراحتی نداره دنیاغرب هم دوستی بااسلام نبایدداشت اگرغیرازعمل میکردن بایدتعجوب میکردیم تاآن اول بدبختشه اماوقتی دارن یک ورزشکارراعزام میکنندبایدمراحل تائیدصلاحیت انجام شوددرزندکیش رفتاراجماعیش فکریش دیکه هم پیگیری نکنیدچون به نفع گشورنیست
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
7
6
احسنت به این دلیر مرد ایرانی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
1
4
پس الان دیگه آلمانی هستش و دیگه ربطی به ایران نداره ؟...و می تونه بره رو جودو متمرکز بشه ....؟واقعا خوبه که می تونه اینکارو بکنه بالاخره جونه و آرزو داره دنیا هم دو روزه !!!بره مبارزه کنه مدال بگیره !!!حتی اگه به نرخ از تغییر وطن و رفتن باشه !!!؟؟؟ بنظرم دیگه چون آلمانی هستش می تونه بره با همه مسابقه بده به ما هم مربوط نیست !!!برای اینکه زحمت کشیده مسابقه بده حالا برا هر کشوری می خواد باشه و با هر کشوری می خواد باشه به دنیا چه مربوطه ...مگه اینهمه آدم رفتن و دارن میرن برا کشورشون رفتن ؟ برا خودشون رفتن برا شغل رفتن ! برا امکاناتی که که تو ایران نیست رفتن ! برا مدال رفتن !!!اما من می گم بهتره آدم مسابقه نده تو زندان هم باشه هر روز یه دست کتکش هم بزنن ولی ایرانی باشه بچه تهران باشه ! بچه مشهد و شیراز و تبریز و زنجان و قزوین و کرمان و اصفهان و اردبیل باشه تا کرج و سمنان و یزد و سنندج و ارومیه و اهواز و بندرعباس و زاهدان و بجنود و بیرجند و رشت و ساری وگرگان چهارمحال و ایلام و یاسوج ....چه اسمهایی چه شهرهایی بله ایرانی بودن به همه چیز می ارزه حتی اگه بخاطرش بمیری ده تا مدال رو هم داری بخاطرش پیشکش کنی و براش یکعده و قانون رو هم تحمل کنی ...ولی یه روز آلمانی و انگلیسی نباشی تا خاک تو برا مدال گرفتن بدی !!!علی آقا ما شما رو پوریا ولی جودو می دونستیم ولی نشون دادی یک غول بیابونی بیشتر نیستی !! یک غول بیابونی هم بیوطنه چون بیابون قانون نداره سیاست نداره فقط برهوت غول بودنه نه پوریای ولی و رستم شدن ....حالا برو بچه برلین کیفتو بکن !!!!!!!!!!!!!!!
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
2
0
این یارو ملایی مثل...داره دروغ میگه،اگه راست میگی توکه میخواستی به کشورت خیانت کنی وبه دستورات عمل نکنی،باید همه ی حریفاتو شکست میدادی میرفتی فینال اون مردک‌ رو هم شکست میدادی مدال طلا میگرفتی بعد میرفتی.اینجوری شاید یک عده بهت حق میدادن.پس حرف مفت نزن بگو بخاطر همسریهودی زادم رفتم.تامام.
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان