تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اشاعه فرهنگ بانکداری نوین در میان مشتریان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ بانکداری نوین در میان مشتریان بانک گفت: با ادغام شعب و فروش اموال تملیکی علاوه بر رفع مشکل کسری نیرو، می‌توان از انباشت اموال منجمد نیز جلوگیری کرد.
رویداد۲۴ برات کریمی در همایش بررسی عملکرد پنج ماهه اداره امور شعب بانک در استان البرز که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه، موسی اسلامیان رییس اداره امور شعب استان البرز و همکاران این اداره امور و شعب تابعه برگزار شد، با بیان اینکه استان البرز به عنوان یکی از قطب‌های تولیدی کشور به ویژه صنعت دارو ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: ضرورت دارد همکاران و مسئولان واحد‌ها ضمن تعامل با شرکت‌ها و مراکز تولیدی، در جهت ارایه هر چه بهتر انواع محصولات و خدمات بانکی بکوشند.

وی اظهار کرد: اعطای تسهیلات در تمامی سرفصل‌ها به ویژه مضاربه و خرید دین به مراکز تولیدی و کسبه بازار این استان به جهت ظرفیت بالای تولیدی آن و همچنین اعطای تسهیلات خرد به آحاد مردم یکی از رسالت‌های مهم بانک ملی ایران است.

همچنین مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ضمن تقدیر از شعب ممتاز کرج، عملکرد این استان را در تمامی شاخص‌های عملکردی مطلوب ارزیابی کرد و از همکاران خواست با دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات علاوه بر شناسایی همکاران توانمند، همه مجموعه را به مشارکت برای کسب نتایج مطلوب در شعبه ترغیب کنند.

رییس اداره کل حسابداری و بودجه بانک نیز بر اهمیت کسب درآمد‌های کارمزدی و غیرمشاع و ارائه خدمات بانکداری غیرحضوری و نوین تاکید کرد و گفت: مسئولان واحد‌ها باید برنامه مدونی را برای جلب حداکثری اعتماد مردم و جذب منابع داشته باشند تا سودآوری پایان سال مالی محقق شود.

موسی اسلامیان رییس اداره امور شعب استان البرز نیز در این همایش ضمن ارایه گزارش عملکرد استان، از تشکیل کارگروه‌های تخصصی بازاریابی یکپارچه، پیگیری وصول مطالبات و سود و زیان در جهت ارائه راهکار‌های راهبردی به شعب خبر داد.

در پایان این همایش نیز از شعب برتر و همکاران نمونه به جهت عملکرد مطلوب با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین مدیران بانک در ادامه سفر خود به استان البرز، ضمن حضور در شعبه خلج آباد و گفت و گوی صمیمانه با همکاران شعبه، از تعدادی از شرکت‌های فعال صنعتی و دانش بنیان استان البرز بازدید و بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی، تحقق رونق اقتصادی و تولید و اجرای سیاست‌های دولت تاکید کردند.
 
منبع: پورتال بانک ملی ایران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: برات کریمی
نظرات شما
پیشخوان