تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۱۶

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت یورو ۱۲هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۱۶
رویداد۲۴ قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز شنبه شانزدهم شهریور نسبت به روز گذشته کاهش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان قیمت خورد.
 
در آخرین روز هفته و بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۸۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۲ هزار ۵۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۰۷ دلار قیمت خورد.
 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۱۶| دلار ثابت ماند

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Turkey
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
1
3
انشالله دلار بیاید پایین که دشمنانان چشمشان کور شود و ارزش پول ملی کشورمان برود بالا
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
تا ببینیم بعد از انتعابات چه میشود؟
نظرات شما
پیشخوان