تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۸

یوگاتی شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ رونمایی شد

بوگاتی قصد دارد مدل شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ را به تعداد محدود تنها ۳۰ دستگاه تولید کند.
یوگاتی شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ رونمایی شد
رویداد۲۴ بوگاتی به‌طور رسمی اعلام کرده است دیگر در رقابت رکورد سرعت شرکت نخواهد کرد. در پی این تصمیم، این خودروساز فرانسوی تصمیم گرفته است سریع‌ترین خودرو خود با حداکثر سرعتش ۴۹۰ کیلومتربرساعت را در تعداد بسیار محدودی تولید کند. این مدل تولیدی با نام شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ وارد بازار خواهد شد.
یوگاتی شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ رونمایی شد
بوگاتی شیرون +۳۰۰ کاملا با نسخه‌ای یکسان است که اندی والاس با آن رکورد سرعت ۴۹۰ کیلومتر‌بر‌ساعت را در پیست فولکس واگن در آلمان شکست. بوگاتی تغییراتی در آیرودینامیک این نسخه ایجاد کرد تا خودرو در سرعت ۴۹۰ کیلومتر‌بر‌ساعت روی زمین بماند. در بخش عقب این مدل قسمتی به طول حدود ۲۵ سانتی‌متر اضافه شده است و با دیدن این قسمت به‌راحتی متوجه خواهید شد که این شیرونی استاندارد نیست. در قسمت جلو و دیفیوزر عقب نیز تغییراتی ایجاد شده است. بوگاتی به‌جای باله‌ی متحرک شیرون استاندارد از باله‌ی عقب ثابت استفاده کرده است.

یوگاتی شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ رونمایی شد
کابین شیرون +۳۰۰ تجهیزات الکترونیکی زیادی دارد و همانند همیشه مشتریان امکان شخصی‌سازی گسترده‌ای حتی تا مواد به‌کاررفته در کابین را هم دارند. کلکسیونر‌های که این مدل را بخرند، می‌توانند در شخصی‌سازی خودرو خود با بوگاتی همکاری کنند تا بدین‌ترتیب خودرو آن‌ها به نمونه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل شود. بوگاتی شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ از نسخه‌ی ارتقایافته‌ی پیشرانه‌ی ۱۵۰۰ اسب‌بخاری شیرون استفاده می‌کند که قدرت آن به ۱۶۰۰ اسب‌بخار افزایش پیدا کرده است. این پیشرانه از نوع W۱۶ است و چهار عدد توربوشارژر دارد. نیروی فوق‌العاده زیاد این پیشرانه با استفاده از جعبه‌دنده‌ی هفت‌سرعته‌ی خودکار دوکلاچه به هر چهار چرخ خودرو انتقال پیدا می‌کند. رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت از حالت سکون برای این خودرو، تنها ۲.۴ ثانیه زمان می‌برد. با اینکه حداکثر سرعت این خودرو به‌صورت رسمی اعلام نشده است، لاستیک‌های میشلن نصب‌شده روی +۳۰۰ می‌توانند حداکثر ۵۱۰ کیلومتر‌بر‌ساعت سرعت را تحمل کنند.

یوگاتی شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ رونمایی شد
بوگاتی فقط ۳۰ دستگاه از مدل شیرون سوپراسپرت +۳۰۰ تولید خواهد کرد و هریک از این خودرو‌ها بدون احتساب مالیات و تجهیزات سفارشی ۳.۵ میلیون دلار قیمت دارند. تمام ظرفیت تولید این ابرخودرو در مراسم رونمایی رسمی پیش‌فروش شد.
منبع: زومیت
برچسب ها: بوگاتی ، اخبار خودرو
نظرات شما
پیشخوان