تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
علی ربیعی:

موضوع مرحوم سحر خدایاری در دولت مطرح شد/ زیرساخت حضور زنان در همه ورزشگاه‌ها آماده است

موضوع مرحوم سحر و حضور زنان در ورزشگاه‌ها یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت‌ها را نداشته باشد.
موضوع مرحوم سحر خدایاری در دولت مطرح شد/ زیرساخت حضور زنان در همه ورزشگاه‌ها آماده است
رویداد۲۴ سخنگوی دولت گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است.

علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر سران قوا، گفت: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود. در این جلسه اوضاع اقتصادی کشور و برنامه‌های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محور‌های مهم این نشست بوده است. از دیگر محور‌های نشست اخیر، بررسی در خصوص مسائل منطقه ای، بین المللی، آخرین وضعیت برجام و گام سوم ایران و همچنین تاکید بر مبارزه با فساد و رفتاری پیشگیرانه در این خصوص بود.

ربیعی در ادامه اعلام کرد: موضوع مرحوم سحر و حضور زنان در ورزشگاه‌ها یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت‌ها را نداشته باشد.

وی افزود: خانم‌ها هم می‌توانند در همه بازی‌های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می‌رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی‌ها رفع شود.

سخنگوی دولت در مورد خودسوزی دختری که به دختر آبی معروف شد، گفت: گزارش‌هایی تهیه می‌شود و ابعاد موضوع بررسی می‌شود.
منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
فتنه دختر آبی نتیجه مستقیم تعلل دولت روحانی و فیلتر نشدن شبکه اجتماعی ضد انقلاب و معاند اینستاگرام است.
نظرات شما
پیشخوان