تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت‌ها در بازار ارز همچنان می‌ریزد

روند ریزش قیمت‌ها در بازار آزاد ایران از میزان کاهش نرخ‌ها در صرافی‌های بانکی پیشی گرفت.

رویداد۲۴ در حالی که بازار ارز دامروز با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بازگشایی شد، قیمت‌ها رد بازار آزراد تا میانه روز به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. تحت تاثیر این ریزش، صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ها خود را با کاهش همراه کردند و نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی به ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان رسیده است.

بخ این ترتیب صرافی‌های بانکی هر دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان می‌خرند.

قیمت یورو نیز به تبع دلار با کاهشی نزدیک به صد تومان همراه شده است. هر یورو در صرافی‌های بانکی در حال حاضر ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود. نرخ خرید یورو از مردم نیز به ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار ارز ، صرافی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد رضا
|
Ecuador
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
جریان پخش کردن دلار توسط عاملان دولت با قیمت پایین چیست ؟
شنیده شده دولت برای کاهش دلار تعدادی نیرو را صبح روانه خیابان جمهوری می کند بعنوان فروشنده دلار ۱۱هزار وو۵۰۰تومان این درحالی است که خود دولت دلار را ۱۶هزار تومان خریداری می کند گاها آوردن دلار توسط چمدان از خارج کشور توسط خلبان های هواپیما دولت که گاها دلار را ۱۸هزار تومان می خرند و تاوان ۷ هزار تومان را دولت به جان میخرد و عملا وانمود می کند که دلار ۱۱ هزار تومان و ۵۰۰ تومان است واقعا جای سوال است چرا دولت این کار را می کند عملا دلار در ایران ارزش آن ۱۷هزار تومان است ولی وانمود کردن ۱۱هزار تومان و ۵۰۰ جای تعجب است بهترین فرصت خرید و ذخیره ارز است چون دولت ۷ هزار تومان ارزان تر وارد بازار می کند .برای نشان دادن پایین بودن ارز
نظرات شما
پیشخوان