تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۹۸/۰۶/۲۶

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز سه‌شنبه بیست و ششم شهریور نسبت به روز گذشته افزایش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون ۳۵ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۹۸/۰۶/۲۶
رویداد۲۴  بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون ۳۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۱۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۷ هزار ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۹۸ دلار قیمت خورد.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۲۶

 
صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان است.
 
۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۳۴۶ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۴۸۹ تومان و ۶ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۸۲ تومان و یک ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار و قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۶۶ تومان و یک ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۹۸/۰۶/۲۶
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان